Sanoma Hearst lanseaza o colectie de decoratiuni Casa si gradina
Marti, 26 Iunie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Revista Casa si gradina lanseaza pe piata prima sa colectie de decoratiuni, anunta reprezentantii de marketing si comunicare de la Sanoma Hearst Romania. Editorii revistei spun ca lansarea florilor autocolante reprezinta inceputul unei serii de produse proprii ce va purta semnatura Casa si gradina.

“Pentru prima data in Romania o echipa redactionala reuseste sa lanseze o colectie de produse decorative”, afirma Adela Parvu, Redactor-sef al revistei. “Am lansat aceasta colectie acum, in plin sezon de amenajari, cand multi isi modernizeaza locuintele. Am reusit sa le facem cadou cititorilor nostri ceva care sa le completeze si personalizeze casa”

Cu florile autocolante de decor - o creatie 100% casa si gradina, spun autorii, titlul de la Sanoma Hearst devine si prima revista din Romania care lanseaza o serie de produse proprii. Florile au fost alaturi de revista chiar de la lansare, in materialele de promovare si, adauga autorii, sunt cu adevarat un ‘identity spot’.

Florile au diametrul de 20 cm, sunt autocolante si sunt realizate din PVC. Rezista la umiditate, la caldura, se pot lipi pe calorifer, pe abajururile lampilor, pe perete, pe sticla, pe plastic, pe umbrela, pe frigider, gresie, faianta, lemn sau metal.

Trase intr-un tiraj de 30.000 exemplare florile autocolante se vand numai impreuna cu editia de iulie-august a revistei casa si gradina, la pretul de 7,9 lei. Editorii promit ca, in toamna, spre sfarsitul lui octombrie, florile autocolante casa si gradina se vor vinde si in magazinele de decoratiuni.

Revista casa si gradina face parte portofoliul Sanoma Hearst Romania, comopanie ce editeaza in prezent titlurile : Cosmopolitan, FHM, Beau Monde, Story, National Geographic, mami, FEMEIA, Femeia de azi.


PUBLICITATE: