SanatateaTV opereaza cu 200.000 EUR si 3.000 de emisiuni
Marti, 02 Februarie 2010

 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

De la un canal media online, SanatateaTV.ro are ambitii de vanzare a productiilor tv medicale catre televiziuni sonore in intreaga lume. Sorin Oprea, Manager Sanatatea TV spune ca Sanatatea Media Group, editorul site-ului si totodata autorul productiilor video, a fost si contactata de posturi de televiziune mari, cum ar fi RTL, care si-ar fi exprimat interesul pentru astfel de productii din domeniul sanatatii. S-a intamplat la un targ de programe, la care compania a participat.

„Televiziune” online?

„Intr-un chestionar care a facut subiectul unui studiu propriu destinat publicului caruia ne adresam, televiziunea online este definita de rezolvarea unei probleme medicale intr-o emisiune tv online care nu ma restrictioneaza publicul sa urmareasca o emisiune, la o anumita data, si intr-un anumit interval orar”, explica Sorin Oprea, managerul SanatateaTV.ro, identificarea nevoii publicului pentru initiativa emisiunilor. 

Intr-o astfel de acceptiune a definitiei de televiziune online, Oprea sustine ca Sanatatea Tv a „emis” deja online 3.000 de emisiuni, cu durate cuprinse intre 8 si 12 minute, unele dintre ele cu un continut exclusiv in media de profil. „Suntem probabil primul departament dedicat in exclusivitate stirilor medicale, si acoperim 90% din ceea ce inseamna evenimente medicale relevante in tara”, estimeaza oficialul.

Continutul nu pare deloc de neglijat nici de institutiile care formeaza specialistii in medicina si gireaza calitatea actului medical. Sanatatea TV a primit din partea Universitatii de Medicina si Farmacie Carol Davilla din partea Bucuresti premiul pentru „singura institutie de presa care se ocupa strict de actul medical”.

 



Exclusiv la Sanatatea TV


„Suntem prima televiziune care a filmat o cezariana de tripleti, prima operatie de transplannt de ficat transmisa pe internet, sau prima operatie de transplant renal. Transmitem live, deasemenea, evenimente medicale, sau operatii care se mai pot gasi doar pe televiziuni de nisa cu specific documentar”, continua reprezentantul canalului media online. „In prezent, Sanatatea TV lucreaza la vanzarea unor productii medicale pentru televiziuni, proiecte pentru care se poate lucra uneori chiar si 6 - 7 luni de zile”, explica Sorin Oprea.

Actionand pe nisa de sanatate pe toate specializarile medicale, Sanatatea TV merge inclusiv pe teren la filmari. „In orice moment din zi avem un car de reportaj care poate filma emisiuni sau operatii in spitale”, explica directorul Sanatatea TV. Citand cifre de analiza online de la Google Analitics, el spune ca sanatateatv.ro inregistreaza lunar in jur de 250.000 vizitatori unici, si mai mult de 750.000 – 800.000 pagini.

Printre specialistii invitati de Sanatatea TV in emisiunile tv online se numara prof dr, Bogdan Marinescu (obstretica ginecologie), Adrian Streinu Cercel (boli infectioase), Prof. Ionel Sinescu (urologie), prof. Irinel Popescu (afectiuni hepatice).

De unde vin 200.000 EUR ?

Intrebat de unde vin banii companiei, Sorin Oprea spune ca 30% din venituri sunt atrasi din servicii de PR, 30% din evenimente, iar restul de pana la 30% din parteneriate, campanii de publicitate, sau proiecte speciale de comunicare online dezvoltate pe SanatateaTV.ro .

Infiintata in octombrie 2007 si avand in prezent aproximativ 20 de angajati, Sanatatea Media Group este o companie in a carei structura mai intra, pe langa televiziunea online Sanatatea TV, o divizie de PR  medical – pentru spitale clinici si medici din Romania si o divizie de evenimente de profil. Aceasta din urma a dezvoltat evenimentele Gala Sanatatii, „Bebe Sanatos” si mai pregateste prima conferinta nationala a pacientilor, dar si o prima conferinta de oncologie pedriatica.

Intrebat cat este cifra de afaceri a companiei, Oprea estimeaza ca Sanatatea Media Group a inregistrat la sfarsitul anului trecut venituri de aproximativ 200.000 EUR pe an, bani atrasi din publicitate proiecte speciale de comunicare online ale SanatateaTV.ro, servicii de relatii publice si evenimente medicale.

Sanatatea Media Group este detinuta de doi parteneri, cu parti egale. Cu 50% din companie, Simona Vladica (30 de ani), Director Deneral, este profesor de psihologie la Universitatea Ecoligica, are o experienta de lucru in televiziune. Tot detinatoare a 50% din firma, Alina Oprea (27 ani) are o experienta contabila si financiara dobandita intr-o companie din industria bunurilor de larg consum.



PUBLICITATE: