SHR sustine ca Femeia de Azi vinde mai bine decât Ioana si Lumea femeilor
Miercuri, 25 Octombrie 2006

SHR sustine ca Femeia de Azi vinde mai bine decât Ioana si Lumea femeilor

(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

SHR sustine ca Femeia de Azi vinde mai bine decât Ioana si Lumea femeilorEditorii de la Sanoma Hearst România (SHR) anunta ca revista saptamânala “femeia de azi” are vânzari medii de 72.037 copii pe editie, pentru primele 10 numere (20 iulie 2006 – 1 octombrie 2006).

Relansata în 20 iulie 2006, cifrele de vânzari plaseaza “femeia de azi”, potrivit sursei, peste competitorii “Ioana”  cu 60.562 exemplare vândute în medie pe editie, ( SHR citeaza BRAT, Ian.-Iun. 2006) si “Lumea femeilor”, cu 48.060 exemplare vândute în medie pe editie, (SHR citeaza BRAT, Ian.-Iun. 2006).

Comparativ cu revistele concurente, editorii mai scot în fata costul pe mia de exemplare vândute la valoarea tarifelor lista ( rate card), care, adauga ei, se ridica la 39 euro pentru “femeia de azi” , fata de 53 de euro pentru “Ioana” si 54 euro pentru “Lumea femeilor”.

SHR sustine ca Femeia de Azi vinde mai bine decât Ioana si Lumea femeilor“Cred foarte tare în acest brand care si-a dovedit deja puterea. Am investit si vom continua sa investim în succesul lui”, spune Theodor Manolache (foto), Junior Publisher, Sanoma Hearst Romania, pentru revistele Femeia de azi, Story, Scrii si castigi!

SHR sustine ca revista Femeia de azi se adreseaza femeilor cu vârsta cuprinsa între 18 si 50 ani, venituri medii, educatie medie si mare, asa cum spun editorii - femei traditionale si orientate catre familie, fara a fi conservatoare.

Sanoma Hearst Romania (www.sanomahearst.ro ) mai editeaza publicatiile Beau Monde, Casa si gradina, Cosmopolitan, FEMEIA., FHM, Mami, National Geographic, Scrii si Castigi! si Story.

PUBLICITATE: