S-a lansat Global Influencers. Cea mai mare agentie de influencers cu INNA, Antonia, Carla's Dreams, Lariss, Codin Maticiuc, BRomania, Mircea Bravo
Joi, 12 Octombrie 2017

Global Entertainment - Global Records, casa de discuri, Global Booking, agentie de impresariat, si Global Influencers, agentie de influencers marketing, reprezinta artisti de top precum INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Lariss, Nicoleta Nuca, GJAN, Karmen, Lucia, MIRA, Lori Ciobotaru, Yanka, Vanotek si influenceri de referinta precum Alina Ceusan, Carmen Grebenisan, Laura Musuroaea, Codin Maticiuc, BRomania, Flick, Mircea Bravo si altii

adplayers.info

Global Entertainment a lansat Global Influencers, prima si cea mai mare agentie de influencers din Romania si Europa Centrala si de Est, dar si platforma de comunicare online, www.globalinfluencers.ro.

Global Entertainment - Global Records, casa de discuri, Global Booking, agentie de impresariat, si Global Influencers, agentie de influencers marketing, reprezinta artisti de top precum INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Lariss, Nicoleta Nuca, GJAN, Karmen, Lucia, MIRA, Lori Ciobotaru, Yanka, Vanotek si influenceri de referinta precum Alina Ceusan, Carmen Grebenisan, Laura Musuroaea, Codin Maticiuc, BRomania, Flick, Mircea Bravo si altii

In acest moment, compania este o platforma prezenta atat in zona de TV si radio, cat si in digital, outdoor, events si insumeaza cifre impresionante - 34 milioane de fani pe Facebook, 13 milioane de followeri pe Instagram, 3,5 miliarde de view-uri pe YouTube, 14 milioane de subscriberi pe YouTube, 1 miliard de view-uri pe Facebook.  


Comunitati uriase la un click distanta

Cele mai noi si interesante informatii despre artistii, bloggerii si vloggerii care au reusit sa adune in jurul lor comunitati uriase de milioane de fani sunt de acum la doar un click distanta. Globalinfluencers.ro reuneste cele mai cool proiecte in care acesti creatori de continut se implica si este cea mai simpla cale de acces catre ei.

Influencerii sunt cei care au reusit sa creeze adevarate comunitati in jurul blogului sau vlogului, al contului de Facebook, Instagram sau de YouTube, sunt acele voci ale comunitatilor active pe care au puterea de a le influenta. INNA, Delia, Antonia, BRomania, Alina Ceusan si Carmen Grebenisan, Ilie, Selly, Laura Giurcanu, Laura Musuroaea, Like One, Gina Pistol, Mihai Bendeac si multi altii sunt influenceri cu milioane de LIKE-uri si share-uri si postari care ajung sa fie virale.

Fiecare in parte, fie ca este artist, blogger de fashion, vlogger sau entertainer este imaginea reprezentativa pentru industria in care isi desfasoara activitatea si vocea comunitatii formate in jurul lor. Creeaza continut, arata care sunt cele mai cool locuri de vizitat, care sunt trendurile in fashion sau muzica, distreaza milioane de oameni sau le starnesc curiozitatea, influenteaza politica de advertising a marilor agentii de publicitate, fiind un model pentru cei care ii urmaresc. Iar asta face ca acesti creatori de continut sa isi sporeasca influenta atat in mediul online, cat si dincolo de el. 

„Ma bucur ca am anticipat nevoia dezvoltarii unui business care aduce impreuna creatorii de continut din social media si brandurile de top. Folosirea influencerilor in campanii de imagine s-a dovedit un instrument excelent pentru companiile care doresc sa interactioneze intr-un mod cat se poate de apropiat si direct cu clientii lor" a declarat Ștefan Lucian, Managing Partner Global Entertainment.

"
Am dezvoltat divizia Global Influencers, care reuneste peste 50 de content creators, cei mai apreciati si urmariti bloggeri, vloggeri, artisti din domeniul lor, iar acum putem spune ca o mare parte din succesul multor proiecte realizate de companii se datoreaza si celor care le-au endorsat. Ne mandrim cu „Personalitatea anului in online”, Ilie, cu cel mai urmarit blogger de fashion, Alina Ceusan, cu INNA, cel mai cunoscut artist roman pe plan international, cu cele mai multe nume de influenceri prezente in topurile de specialitate. Suntem trendsetteri pe piata din Romania si pe aceasta zona, aliniindu-ne astfel unui fenoment mondial”. 


„Influencer marketing-ul este un fenomen care se intampla in toata lumea din ce in ce mai intens, de ceva timp si in Romania. Influencerii se impart in mai multe categorii, fie ca vorbim de oameni care iti aduc putere de cumparare sau oameni care iti aduc doar aport de imagine” spune Matei Dima, cunoscut ca BRomania.

„Vorbim de bloggeri, vloggeri, instagrammeri sau artisti urmariti de sute de mii sau chiar milioane de oameni, astfel ca e bine cumva, ca brand, sa ai un produs bine plasat in continutul oferit de ei. Și in cazul meu, de exemplu, campania cu Vodafone in care am aparut a fost o colaborare in care au contat nu doar canalul media, ci si notorietatea in online si aportul adus la realizarea scenariului si integrarea tuturor canalelor – Instagram, YouTube, Facebook sau Snapchat” mai spune artistul.

Din portofoliul de vedete:


Cel mai cunoscut artist roman la nivel international

De la inceputul anului si pana acum, INNA, cel mai cunoscut artist roman la nivel international, ci si cel mai puternic brand romanesc in digital, s-a situat conform Instagramology pe primul loc in topul fotografiilor postate pe Instagram cu cele mai multe like-uri. Astfel, in mai 2017 INNA se afla pe locul intai, urmata de Antonia si Delia pe a doua si a treia pozitie si Mihai Bendeac pe locul sase. In iunie 2017 patru influenceri Global se afla in top 10 cele mai urmarite imagini: INNA pe locul intai, Antonia pe locul al doilea, Delia pe patru si BRomania pe sase.

Conform Instagramology, INNA este pe locul intai si in iulie 2017, urmata de Antonia, Delia si Vlad Munteanu si cu Ilie pe locul noua. Astfel, cel mai cunoscut artist roman pe plan international, tocmai a depasit 2 miliarde de vizualizari pe propriul canal de YouTube. In total pe YouTube (adica si pe alte canale), se apropie de 3 miliarde de vizualizari, pozitionandu-se pe locul 73 in lume. INNA a depasit artisti precum Wisin, Akon, Sean Paul, Madonna, Lana del Rey, Kanye West, Lil Wayne, Justin Timberlake, Mariah Carey, will.i.am.

De curand, INNA a ajuns la 3 milioane de abonati pe propriul ei canal de YouTube, devansand artisti precum Madonna, Robbie Williams sau Rita Ora. Pe Facebook, are peste 11 milioane de fani (mai multi decat numarul de utilizatori de Facebook din Romania), pe Twitter peste 1.3 milioane de followers si 1.7 milioane de followers pe Instagram.

Conform Facebrands, INNA este pe locul intai in clasament cu 12 milioane de aprecieri atat la categoria cantareti&trupe, cat si in clasamentul general, in timp ce la categoria bloguri pe primul loc se afla BRomania, cu 1,3 milioane de aprecieri. In acelasi timp, cel mai viral video de campanie de la noi din tara este cel semnat de BRomania pentru Vodafone, „Halloween”, din 27 octombrie 2016, care a reusit sa stranga nu mai putin de 51 de milioane de vizualizari, peste 300.000 de LIKE-uri si 540.000 de share-uri.

Personalitatea Anului in Digital

Vloggerul Ilie a fost desemnat „Personalitatea Anului in Digital” in 2017, la cea de a X-a editie a Webstock, cel mai mare eveniment de social media din Romania, care a avut loc pe 29 septembrie. Conform Zelist, Ilie este numarul 1 in topul vlogurilor generaliste, iar premiul „Personalitatea Anului in Digital” la Gala Webstock Awards a fost obtinut in urma voturilor publicului larg. In prezent, Ilie’s Vlogs are 1.266.706 subscribers pe YouTube, 171.210 likes pe Facebook 443.045 followers pe Instagram.

Cel mai premiat blogger roman de fashion

Cel mai premiat blogger roman de fashion este Alina Ceusan, care are in portofoliu disctinctii precum: Best Fashion Blog – Elle Blogging Awards 2016, PEOPLE’S CHOICE – Digital Divas din 2013 pana in 2016,  Best Instagram Account of 2015, Digital Divas FTV – Best Fashion Blogger of the Year in 2013.

Global Influencers, platforma unica pe piata din Romania, acopera cele mai variate domenii, de la bloguri si vloguri generaliste, pana la cele de fashion, entertainment, food, auto. 

Global Entertainment - Global Records, casa de discuri, Global Booking, agentie de impresariat, si Global Influencers, agentie de influencers marketing, reprezinta artisti de top precum INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Lariss, Nicoleta Nuca, GJAN, Karmen, Lucia, MIRA, Lori Ciobotaru, Yanka, Vanotek si influenceri de referinta precum Alina Ceusan, Carmen Grebenisan, Laura Musuroaea, Codin Maticiuc, BRomania, Flick, Mircea Bravo, Ilie, Maximilian, Laura Giurcanu, Selly si multi altii.

In acest moment, compania este o platforma prezenta atat in zona de TV si radio, cat si in digital, outdoor, events si insumeaza cifre impresionante - 34 milioane de fani pe Facebook, 13 milioane de followeri pe Instagram, 3,5 miliarde de view-uri pe YouTube, 14 milioane de subscriberi pe YouTube, 1 miliard de view-uri pe Facebook.  

Mai mult in Business, Interactive, 


PUBLICITATE: