sursa foto: AcademyTV.ro
Ruxandra Ion, consultantul pe zona de continut a recent lansatului post al Intact Media Group, Happy TV, a raspuns intrebarilor publicatii britanice de continut C21media. Revista livreaza specialistilor de media informatii privind continutul secolului 21, strategie care a inspirat si numele publicatiei.
adplayers. Iulian Toma
Ruxandra Ion, consultantul pe zona de continut a recent lansatului post al Intact Media Group, Happy TV, a raspuns intrebarilor publicatii britanice C21media. Revista livreaza specialistilor de media informatii privind continutul secolului 21, strategie care a inspirat si numele publicatiei.
Ion vorbeste in C21media de pozitionarea noii televiziuni, trend-ul audientelor de la lansarea din 7 martie 2016, politica de programe pentru viitorul apropiat, dar si pentru anii urmatori 2017 – 2018. Sub titlul „Happy Channel, postul lansat in aceasta primavara de Intact Media Group are la baza un parteneriat nou si o revizuire radicala a fostului post, Euforia TV”, materialul aparut pe Luni, 9 aprilie, ofera detalii privind orientarea postului de televiziune si grila de continut.
C21media.net
Potrivit C21 media: „Antena Group a relansat cu succes Euforia TV, canalul de lifestyle feminin in Happy Channel, ceea ce a condus la o crestere considerabila a numarului de telespectatori. Noul canal a debutat pe 7 Martie, cu un mix de productii proprii si achizitii externe, adresandu-se intregii familii, cu targetul principal fiind femeile cu varste cuprinse intre 18 -49, si incluzand in grila un reality show experiment pentru femei, Dreptul la fericire” .
„Mixul de continut Happy Channel din acest moment este format in proportie de 80% din achizitii externe si 20% productii locale. Cu toate acestea, Ruxandra Ion spune ca unul dintre obiective este de a creste zona de productii locale, cu accent pe dezvoltarea unor idei originale locale. “Principala strategie pentru 2017/2018 include si seriale romanesti, dar acest lucru depinde de cum va evolua piata de advertising.”, a declarant Ruxandra Ion pentru revista britanica C21media.
Salt de 300% dimineata si de 200% in weekend.
„Dupa o luna de lansare puternica, in Aprilie, postul a avut in medie 1.3% share pe Whole Day si 1.1% in Prime Time; o apreciere de 100% in Daytime in timpul saptamanii la nivelul telespectatoarelor de sex feminine, comparative cu rezultatele inregistrate de Euforia in 2015. In prime time, market share-ul a crescut cu 22% la 1.1%, in Access cu 150% pana la 2% share si dimineata a inregistrat un salt de 300% pana la un share de 1.6%. In week end, audientele in Whole Day si Prime Time au crescut cu 200% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut” mai subliniaza revista britanica evolutia postului, apreciind rolul parteneriatului dintre Happy Channel cu Ruxandra Ion.
„Parteneriatul reprezinta o miscare strategica foarte buna pentru Antena Group”, apreciaza C21media. „Ruxandra Ion este considerata unul dintre cei mai experimentati producatori de seriale fiction, avand in portofoliu nenumarate productii care au fost premiate local si international, aducand expertiza pe zona de productie. Inainte de actualul parteneriat cu Intact Media Group, Ruxandra a petrecut multi ani la principalul competitor privat, CME. Ea mai este, de asemenea, numele din spatele canalului Acasa TV, post care se adreseaza femeilor”.
„Feel good”.
C21media trece in revista si grila de programe a postului si accentul pe continutul „feel good”. Descris o co-productie intre compania Ruxandrei Ion, Act Smart House si Antena Group, publicatia britanica mai arata ca postul Happy Channel este condus la nivel de management de ambele parti, cu Ion supervizand zona de continut, in timp ce managementul Antena Group se ocupa de zona operationala.
Ruxandra Ion explica in C21media si raportul intre productiile locale si achizitii in startegia de dezvoltare: „Incercam sa gasim o potrivire intre continutul adecvat pentru post si costul potrivit, a declarat Ruxandra Ion. " Incercam sa se potriveasca continut adecvat pentru canalul cu costul potrivit", mai spune ea . " Ca atare , suntem interesati de seriale turcesti, telenovele sud americane sunt genurile care vor avea prioritate.”, a mai adaugat consultantul de continut al Intact in publicatia britanica.
Fosta CME Romania, Ruxandra Ion s-a despartit de grupul american CME pentru a se dedica dezvoltarii propriilor proiecte, de la seriale TV, filme si alte productii locale. Viziunea omului de televiziune s-au intalnit cu proiectul Antena Group care pregatea relansarea Euforia, sub actualul Happy Channel.