(AdPlayers, Info )
Aproape jumatate dintre romani - 45% - considera ca schimbarile care s-au petrecut in ultimul timp in materie de programe la TVR merg intr-o directie buna, aproape dublu fata de cei care considera ca merg intr-o directie gresita (24%).
In ce priveste obiectivitatea emisiunilor de stiri, TVR ocupa primul loc cu 66%, urmata de Antena 1 si Pro TV cu 59%. Sondajul de opinie a fost realizat de CURS, la solicitarea TVR, in luna octombrie, pe un esantion reprezentativ la nivel national: 1.102 respondenti cu varste de 18 ani si peste, marja de eroare ±3%.
Acestea sunt unele dintre cele mai importante concluzii ale studiului sociologic organizat de Centrul de Sociologie Urbana si Regionala (CURS)*, in luna octombrie, la nivel national.
Din acelasi studiu, reiese ca 65% dintre romani au incredere in Televiziunea Romana, iar pentru 55% dintre ei TVR corespunde cel mai bine ideii de televiziune publica.
Studiul sociologic face parte dintr-o serie de consultari demarate de TVR in aceasta toamna, atat pe plan extern, cat si pe plan intern, pe toate palierele de management si executie. Aceste consultari stau la baza proiectului TVR de reformulare a misiunii sale publice.
Proiectul a demarat in septembrie, in parteneriat cu Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) - organizatie non-guvernamentala care actioneaza pentru pastrarea standardelor jurnalistice.
Finalitatea proiectului va consta in elaborarea unei Carte TVR (2012), un comprehensiv document de pozitie care va stabili in detaliu modul de operare al institutiei si valorile sale fundamentale.