(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
100 - 150 mii EUR pentru noua grafica Romania Libera. La acest buget este estimata, potrivit unor surse AdPlayers apropiate editorului, contributia lui Mario Garcia pentru noul layout al ziarului din grupul Medien Holding.
Contactat de catre AdPlayers, Adrian Rus, Administrator al Medien Holding, nu a comentat valoarea bugetului alocat contributiei lui Garcia. Executivul a precizat insa ca, alaturi de o improspatare a conceptului editorial, noua grafica va contribui la relansarea cotidianului Romania Libera prevazuta pentru jumatatea lunii martie 2010.
Potrivit reprezentantilor ziarului, alaturi de schimbarea de imagine, Romania libera regandeaste conceptul editorial si opteaza pentru valorile reale ale jurnalismului: calitate, independenta, relevanta. Noul ziar va vedea lumina tiparului la jumatatea lunii martie 2010.
Unul dintre cei mai buni experti in design de presa, Garcia a facut primele propuneri pentru noul layout al ziarului Romania libera, in intalnirea de management a grupului Medien Holding din 8 Decembrie. Garcia a creat sau relansat concepte grafice pentru mai mult de 500 de ziare, reviste website-uri din intreaga lume, printre care se numara The Wall Street Journal, La Tribune, DeMorgen, Handelsblatt, Die Zeit.
Romania Libera ( Medien Holding )
Romania libera este parte a grupului Medien Holding - joint venture The Nova Group si Westdeutsche Allgemeine Zeitung (WAZ). Potrivit celor mai recente declaratii de difuzare la BRAT (iulie – septembrie 2009), ziarul are un tiraj vandut de 45.144 exemplare, dintr-un tiraj brut de 57.228 de exemplare.
Cu o cifra de afaceri de 33,9 milioane euro si un numar de 444 angajati in 2008, Medien Holding este actionar principal in societatea “R” - editorul cotidianului Romania Libera, tipografia United Print, Hiparion Magazines si GPR – companie de corporate media publishing ce editeaza revistele Insight Tarom si Sky Lady.