( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Agentia de publicitate AD(D)VERITAS din Cluj-Napoca a conceput si implementat o noua campanie nationala pentru Rigips Romania.
Infiintata in 2002, AD(D)VERITAS este o agentie full-service cu sediul in Cluj-Napoca. Potrivit oficialilor sai, agentia condusa de Ciprian Pasca (foto) - Director General si Ioana Caprar – Director Executiv a inregistrat in 2005 o cifra de afaceri estimata la 600.000 EUR.
Reprezentantii AD(D)VERITAS sustin ca noua campanie vrea sa intareasca perceptia de brand pentru cel mai important produs al Rigips Romania: placa de gips-carton Rigips.
"Nu orice marca de gips-carton este Rigips"
Campania “Nu orice marca de gips-carton este Rigips” are executii in print, radio si TV si se difuzeaza in perioada aprilie-iunie 2006. Suporturile media pe care se desfasora campania sunt: TV - Antena 1, Realitatea TV (emisiuni de amenajari si decoratiuni interioare), Radio - Europa FM, Presa scrisa - Bursa constructiilor, Domus, Casa Mea, Domus Util, revista Selectiv, Jurnalul casei mele, Capital, Ziarul financiar, Evenimentul zilei-suplimentele de constructii.
“Datorita vechimii si reputatiei marcii Rigips in Romania, numele acesteia a devenit de mult sinonim cu produsul generic, astfel ca expresia “o placa de rigips”, a inlocuit numirea marcii “o placa de gips-carton marca x””, justifica ideea campaniei, reprezentantii agentiei de publicitate.
Strategia
Potrivit AD(D)VERITAS, strategia creativa a pornit de la o comunicare de brand metaforica (asocierea cu monumente celebre, cu o perceptie foarte puternica a importantei numelui) si a dorit sa obtina o schimbare in perceptia targetului: diferentierea brandului de numele generic de gips-carton si recunoasterea importantei marcii.
Rigips Romania face parte din BPB, liderul incontestabil al pietii mondiale a panourilor de gips carton si ipsosuri si unul dintre principalii furnizori de plafoane decorative. De anul acesta, compania face parte din grupul francez Saint Gobain.
AD(D)VERITAS Info:
Oficialii AD(D)VERITAS (www.adveritas.ro ) au afirmat pentru AdPlayers ca agentia are o echipa format din 16 angajati si are in portofoliu de clienti nume cum sunt:
Rigips Romania (2006 – creatie, strategie, ATL, BTL - national),
ARTIMA (2005 – 2006 , creatie, ATL, BTL – national)
Gorenje Romania, 2004 -2006, ATL (local), BTL ( local), productie
Tenaris Silcotub, 2005 -2006, ATL, BTL
Agricola Bacau, 2005 – 2006, productie, sampling (national)
Banca Transilvania, 2005 -2006, creatie, productie
Hertz, 2005 ATL (local), BTL (local)
Baumit Romania, 2006, productie
SCR (Sinterom – creatie, strategie, ATL national 2005)
Expert Service (2005 – 2006 creatie, ATL national)