( AdPlayers.ro ) Grey Worldwide Romania a lansat pentru Romaqua Group “o noua campanie de imagine care reflecta valorile relevante ale marcii Borsec - energie, dinamism, vitalitate si revigorare” spun reprezentantii agentiei de publicitate.
Contul Romaqua/ Borsec a fost castigat de catre agentie in urma pitch-ului organizat in luna mai a anului trecut. Dupa licitatia de publicitate, Grey Worldwide Romania ofera servicii de strategie si creatie, au afirmat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro oficialii agentiei conduse de Mihail Vartosu.

Potrivit Grey, “Intrecerea fantastica”, titlul cu care debuteaza campania Borsec, face parte din strategia de consolidare a imaginii marcii in randul targetului tanar si foarte activ din Romania, prin crearea unui brand masculin extrovert, plin de energie.
Spotul "Intrecerea fantastica" are o durata de 40 de secunde si este difuzat la nivel national, incepand cu 6 martie la ProTv, Antena 1, TvSport si Acasa Tv precizeaza agentia.
Adrian Teslovan, Director Marketing, Romaqua Group spune ca "Prin noua campanie de imagine dorim sa cream o alta perspectiva de comunicare a marcii Borsec, pastrand atuurile construite in timp: traditie si recunoastere, vizand in acelasi timp captarea atentiei publicului tanar".

Borsec si Grey Worldwide Romania a colaborat la realizarea noului spotul de imagine, cu regizorul Randall William Cook, cunoscut pentru efectele speciale din trilogia “Stapanul inelelor” si din filmul recent lansat “King-Kong.
“Odata cu noua campanie, cream premisele relansarii unei marci prestigioase a romanilor – BORSEC” sustine Traian Nuta, Brand Development Director Grey Worldwide Romania. El este de parare ca “Noua atitudine promite energia naturala de care toti consumatorii au nevoie pentru a raspunde unui mediu din ce in ce mai dinamic si mai competitiv”.
Pregatirea campaniei a avut nevoie de doua luni. Cu o durata de de 10 zile, filmarea s-a derulat pe parcursul a doua luni calendaristice, in locatii foarte diferite: de la muntii Carpati, parcul Cismigiu, Gradina Botanica la Noua Zeelanda.
Regizorul spotului are deja trei Oscar-uri pentru efecte speciale, spun creativii de la Grey, iar postproductia s-a facut in studiourile WETA Digital Ltd., din Noua Zeelanda, studiouri devenite celebre datorita premiilor obtinute pentru efectele speciale din seria “Stapanul inelelor”. Integrarea finala a filmului a avut loc in studiourile Silver Bullet, coloana sonora fiind una de trailer de film de mare clasa.
“Toate acestea pentru un spot care da o noua imagine marcii Borsec, marca legendara in Romania. O imagine dinamica, activa, puternica.” conchide Sorin Predescu (foto), Creative Director Grey Worldwide Romania.
Din partea Borsec, au luat parte la realizarea campaniei Octavian Cretu – Presedinte Romaqua Group, Nicolae Palfi – Vice-presedinte Romaqua Group, Adrian Teslovan – Director de marketing, Gabriela Baciu – Sef birou marketing.
Echipa Grey Worldwide Romania care a colaborat la realizarea noii campanii de imagine este formata din Sorin Predescu - Creative Director, Alexandru Micu – Art Director, Bogdan Dumitrescu – Senior Copywriter, Traian Nuta - Brand Development Director, Monica Dimancea – Group Account Director, Simona Bara – Account Executive, Dan Draghicescu – A/V Production Manager.
Casa de productie este Silver Bullet, DOP – Viorel Sergovici, iar muzica a fost creata de Eduard Carcota – Art Music.
AdFile Info:
Nume lucrare: “Intrecerea fantastica”
Agentie: Grey Worldwide Romania
Oras: Bucuresti
Advertiser: Romaqua Group
Brand: Borsec
Produs/categorie: apa minerala carbogazoasa
Brand Manager: Gabriela Baciu, Sef birou marketing
Marketing Director: Adrian Teslovan, Director Marketing Romaqua Group
Nume Campanie: “Intrecerea fantastica”
Data primei difuzari/aparitii: 6 martie
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba: Romana
Tip / Tipuri media: TV
Durata (TV): 40, 30, 20 sec
Slogan: “Borsec – Izvor de energie”
Account Manager / Director: Monica Dimancea
Client Service Director: Monica Dimancea
Creative Director: Sorin Predescu
Art Director: Alexandru Micu
Copywriter: Bogdan Dumitrescu
Regizor: Randall William Cook
Producator: Dan Draghicescu, Senior A/V Producer Grey Worldwide Romania
Casa productie A/V: Silver Bullet
Companie editare Imagine: Silver Bullet
Post Productie A/V: WETA Digital Ltd., din Noua Zeelanda; Silver Bullet
Voce: Sandu Gruia
Casting: Silver Bullet
Muzica: Eduard Carcota
Efecte Speciale: WETA Digital Ltd
Director Strategie: Traian Nuta
(Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )