Euforia TV devine Happy Channel din 8 martie
adplayers. info
Euforia TV, canal TV care face parte din Antena Group, devine Happy Channel din 8 martie. Potrivit reprezentantilor de comunicare modificarile vor fi facute atat la nivel vizual, cat si instructura de continut a canalului.
Happy Channel se adreseaza unui public format in principal feminin din zona comerciala (femei din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani), cu oferte dedicate si intregii familii si se pozitioneaza in zona televiziunilor militante - o abordare noua pe piata media din Romania. Noul post de televiziune isi propune nu doar sa ofere telespectatoarelor productii de calitate, targetate pe dorintele si asteptarile acestora, ci sa le si reprezinte cauzele si sa militeze pentru ele.
La nivelulstructurii de programe, Happy Channel va continua seria productiilor precum “Dr. House”, “Downtown Abbey”, “Suits”, “Prizoniera dragostei”; totodata va aduce si seriale noi, productii sud-americane (marcaTelevisa), europene si seriale americane de renume. Una din marile noutati pe care postul le pregateste din 8 martie este lansarea unei productii proprii, un reality-show experiment, un concept nou pentru piata TV din Romania si chiar din Europa.
“Happy Channel este un nume cu care am fost asociata acum ceva vreme. Drepturile de marca au fost insa cesionate catre Antena Group si ma bucurs a spun ca Happy Channel este acum exact rezultatulpe care eu mi-l doream: un canal de televiziune dedicat femeilor,dar si familiei, un post care, contrar tendintei de tabloidizare, ocoleste aceasta zona si vorbeste despre valori, despre puterea de a lupta, despre povesti frumoase si despre dreptul fiecareia dintre noi de a-si gasi fericirea! In strategia canalului pentru anii ce urmeaza exista si dezvoltarea unui serial romanesc”, a declarat Ruxandra Ion, consilier de continut Happy Channel.
Mai mult in Media, TV