Potrivit unui comunicat remis de Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor, in cadrul intalnirii, membrii au ascultat punctele de vedere ale reprezentantilor Realitatea Media si ale reprezentantilor Kantar Media. Reprezentantii Realitatea Media au aratat faptul ca vor inceta de indata campania prin care se produc atacuri la adresa ARMA, SNMATV si a furnizorului acestuia Kantar Media.
In cadrul Adunarii Generale care a avut loc in cursul zilei de ieri, 20.03.2013, s-au discutat aspecte legate de situatia creata in jurul Serviciului National pentru Masurarea Audientelor TV (SNMATV) ca urmare a campaniei desfasurate de catre Realitatea Media prin mijloacele de comunicare in masa.
Participantii la Adunarea Generala au decis prin vot sa se realizeze procedura de auditare anuala a SNMATV. Comitetul Tehnic al ARMA si Consiliul Director al ARMA se vor ocupa, dupa stringerea propunerilor de la membri, de redactarea proiectului specificatiilor tehnice ale procedurii de auditare, a proiectului de calendar de licitatie, a proiectului listei de auditori, a proiectului de buget pentru aceasta procedura si a modului de suportare a costurilor, precum si orice alte detalii tehnice referitoare la aceasta procedura. Aprobarea tuturor acestor proiecte se va face de catre membrii ARMA la urmatoarea adunare generala.
Cu peste 90 de membri - statii TV, agentii de media si publicitate si clienti de publicitate, ARMA este o organizatie a industriei de media si publicitate ce are drept arie de activitate cercetarea audientelor mediilor de comunicare video si opereaza sistemul de masurarea a audientelor TV din Romania (SNMATV).
Mai mult in ARMA, SNMATV