Realitatea-Catavencu si Adevolution estimeaza ca reprezinta 35% din piata online
Miercuri, 30 Ianuarie 2008



(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

„Acest parteneriat reprezinta un pas hotarat al grupului nostru spre piata online, o piata foarte vie, cu o dezvoltare agresiva, cu jucatori consacrati si specializati”, a declarat Sorel Radu (foto), Director de Vanzari Publishing, Radio si New Media al grupului Realitatea-Catavencu, vorbind despre colaborarea cu Adevolution. 

„Am ales un partener dinamic si flexibil, care a performat intr-un mediu care are regulile lui si in care grupul nostru nu a fost activ, pana acum, decat la nivel editorial”

 

AdEvolution si divizia new media a grupului Realitatea-Catavencu au incheiat, in aceasta saptamana, un parteneriat strategic de promovare si reprezentare reciproca a site-urilor din cele doua portofolii. Potrivit unei informari remise AdPlayers, in urma actiunii, fiecare dintre cele doua parti semnatare le va putea oferi clientilor expunere pe toate siteurile celeialalte parti, avand ca scop atingerea de catre clienti a targetului dorit.

 

Partile estimeaza ca detin 35% din piata

Din punct de vedere al audientei totale, portofoliul rezultat in urma acestui parteneriat reprezinta circa 35% din piata online din Romania si devine, astfel, unul dintre cele mai reprezentative pachete online, atat prin notorietatea brandurilor media din portofoliu, cat si din targetarea diversa a segmentelor de audienta vizate de advertiseri.

 

Cele doua parti mai spun ca oferta comuna insumeaza peste 200 de milioane de afisari lunar, o audienta realizata de cele 148 de site-uri din portofoliu, dintre care 28 de site-uri de business, 15 site-uri de news&media, 17 site-uri de women's lifstyle, 21 de site-uri de divertisment precum si site-uri de sport, auto, muzica, home&deco, turism, sanatate, cultura, educatie, it si job-uri.

 

„Noi venim, pe langa portofoliul recunoscut de branduri cu o echipa cu lunga experienta in vanzarea de media. Aceasta colaborare ne va permite o mai buna vizibilitate in piata si ne va oferi mediul necesar sa construim pachete croite pe masurile fiecarui client”, a mai adaugat Sorel Radu. „Am format deja, in jurul echipei IQads, o structura creativa care se va ocupa doar de conceperea de proiecte speciale pe online si sunt sigur ca acest demers va fi primit cu deschidere de clienti”.

 

„Completeaza foarte bine reteaua AdEvolution”

„Siturile grupului Realitatea-Catavencu precum cotidianul.ro, realitatea.net, catavencu.ro, iqads.ro, standard.ro sau tmctv.ro completeaza foarte bine reteaua AdEvolution”, a precizat Val Voicu, directorul executiv al brokerului de media AdEvolution. „ Anul acesta vom putea oferi comunicatorilor romani o audienta complexa, atat pe canale dedicate de media online cat si pe branduri online bine cunoscute din media traditionala, cum sunt cele din grupul Realitatea-Catavencu”.

 

„Dupa un an in care am consolidat sau lansat mai ales branduri media off-line, 2008 reprezinta momentul in care grupul nostru va avea o prezenta extrem de activa si in mediul online”, mai spune Dragos Stanca, Director General Publishing si New Media al grupului Realitatea-Catavencu.

 

„Anul trecut am construit o structura unitara, coerenta si valoroasa pentru dezvoltarea de noi proiecte exclusiv online si cross-media tv-audio-print-web. Acum, aceasta structura este dublata, in mod fericit, si de o forta de vanzari performanta, gratie parteneriatului strategic cu AdEvolution”, conchide Stanca.


PUBLICITATE: