Rating si cota de piata Chefi la cutite, Antena 1, care au taiat urmatorul clasat
Miercuri, 22 Martie 2017

adplayers.info

Editia de marti seara a adus un nou record de audienta pentru emsiunea „Chefi la cutite”. Potrivit datelor prelucrate de reprezentantii Antena Group, show-ul „Chefi la cutite” de la Antena 1 a inregistrat cea mai buna cota de piata la nivelul publicului comercial, de la lansarea sa. 33,6 procente cota de piata si 12,8 puncte de rating in medie, pe publicul comercial, in timp ce, potrivit reprezentantilor de comunicare, urmatorul post de televiziune clasat a inregistrat 6,8 puncte de rating si 18 % cota de piata.

Conform datelor furnizate de departamentul de cercetare de la Antena Group, in intervalul orar in care a fost difuzata, 20.29-23.18, emisiunea „Chefi la cutite” a fost lider de piata pe toate segmentele de public. La orase, Antena 1 a condus cu o medie de 9,5 puncte de rating si 21,4 % cota de piata, in timp ce urmatorul post de televiziune clasat a avut 6 puncte de rating si 13,7 % cota de piata.

La nivelul intregii populatii a tarii, mai releva prelucrarea de date Antena Group, „Chefi la cutite” a fost lider cu o medie de 8,5 puncte de rating si 19,6 % cota de piata, fiind urmata de urmatorul post cu 7,7 puncte de rating si 17,8 % cota de piata. In minutul de maxima audienta de la 22.33, Antena 1 obtinea pe publicul comercial un varf de 16,8 puncte de rating si 45,8 procente din cota de piata.

Potrivit grupului de media, Antena 1 a fost lider de piata marti, 21 martie, si in prime time (intervalul cuprins intre 19.00-23.00), cu o medie pe publicul comercial de 9,6 puncte de rating si 26,8 % cota de piata, fiind urmata de urmatorul post cu 8,2 puncte de rating si 22,7 % cota de piata.

La nivelul intregii zile de 21 martie, Antena 1 a fost liderul zilei pe publicul comercial, cu o medie de 3,6 puncte de rating si 22,4 % cota de piata, urmata pe locul secund de o medie de 3,2 puncte de rating si 20,4 % cota de piata.

Romanii si-au petrecut ziua alaturi de programele Antena 1, astfel ca si show-urile „Prietenii de la 11” si „2K1” au fost lideri de piata pe publicul comercial din mediul urban cu varste curpinse intre 18 si 49 de ani, dar si Observatorul orei 13.00 sau 16.00. Seara s-a incheiat cu „Xtra Night Show”, emisiune care a fost lider de piata pe toate categoriile de public, cu o medie pe targetul comercial de 4,4 puncte de rating si 23 % cota de piata, in timp ce urmatorul clasat a avut 2,6 puncte de rating si 13,8 % cota de piata. 

Sursa: Kantar Media                   

Copyright: ARMADATA S.R.L.                  

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                        

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                 

Perioada: 21 martie 2017          


Mai mult in media, tv, audiente, rating, market share, cota de piata
                   


PUBLICITATE: