Rachad El Jisr inlocuieste Campaign cu Strategic online
Miercuri, 04 Februarie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Strategic, nume sub care BMG lansa o serie de evenimente in urma cu 5 ani, revine pe piata de media ca marca de revista de marketing si comunicare, potrivit unor surse AdPlayers, apropiate editorilor.

Editorii Strategic, publicatie care va fi adusa in spatiul online de compania Rockmedia, nu au putut fi contactati pentru a confirma sau infirma aparitia noii publicatii, insa surse din piata dau ca sigura aparitia noului titlu pe Internet pana la inceputul lunii martie.

In toamna anului trecut, editorii de la BMG inchideau editia tiparita a revistei Campaign Romania, licenta a revistei Campaign UK. Inaintea aparitiei editiei romanesti a revistei Campaign, Rachad El Jisr afirma in primele editoriale ale revistei ca BMG avea initial ca obiectiv lansarea unei publicatii locale sub numele Strategic - nume sub care grupul de media mai avea pe piata si o serie de evenimente de marketing si comunicare. 

Ulterior, proiectul publicatiei de comunicare avea sa evolueze cu aparitia editiei romanesti a revistei Campaign UK, sub licenta grupului britanic Haymarket. Colaborarea BMG - Haymarket  pentru editarea Campaign Romania a incetat in toamna anului trecut, atunci cand a aparut pe piata si ultimul numar al revistei tiparite. 


PUBLICITATE: