Publimedia International, compania de publishing a grupului de firme MediaPRO, lanseaza campania BUSINESS Magazin 5 ani, ce are ca obiectiv comunicarea aniversarii a cinci ani de la prima aparitie pe piata a revistei de business. Campania se va derula pana la sfarsitul anului, in doua etape de comunicare (in primavara si in toamna). Data la care saptamanalul de business din grupul Media Pro isi va aniversa oficial cei 5 ani de la aparitie va fi 6 octombrie 2009.
Mesajul campaniei va declina sloganul revistei - BUSINESS Magazin: „De 5 ani revista care iti da puterea de a decide”, mesaj care va fi comunicat pe toata durata campaniei in print, online, spoturi radio si TV. Incepand cu numarul de miercuri 6 mai, revista va contine si un logo aniversar, care va fi preluat in toate elementele comunicarii de brand, pana la sfarsitul campaniei.
Conform cifrelor SNA oct. 2007-oct.2008 citate de catre editorii Publimedia, un numar de 81.000 de persoane citesc saptamanal BUSINESS Magazin iar 531.000 au citit macar o data revista de la lansarea acesteia. In prezent, BUSINESS Magazin a ajuns la un numar de 24.000 de exemplare/ editie, dintre care jumatate reprezinta abonamente.
Potrivit propriilor declaratii de difuzare disponibile la BRAT, Business Magazin a intregistrat in perioada iulie - decembrie 2008 un tiraj mediu brut de 17.389 si vanzari medii lunare de 10.884 de exemplare. Numarul total de exemplare difuzate (inclusiv reviste distribuite gratuit), era de 13.470 de exemplare.