Publicitatea adresata femeilor s-a dublat la Itsy Bitsy, potrivit estimarilor directoarei postului de radio. "In primul semestru al anului 2015 publicitatea cu public femei la Itsy Bitsy FM s-a dublat fata de acelasi semestru al anului 2014", a declarat pentru adplayers Nadia Tataru, Director General la Itsy Bitsy FM.
Este de fapt ceeea ce s-a intamplat ca urmare a schimbarilor din grila de emisiuni care au adus in randul ascultatorilor Itsy Bitsy un public preponderent feminin.
"62 % dintre ascultatorii adulti Itsy Bitsy sunt femei si aproximativ 70 % dintre acestea au copii mai mici de 10 ani. Ele au varsta cuprinsa intre 25 si 45 ani." A mai spus nadia Tataru care citeaza date din studiul de audienta ARA efectuat in perioada 27 aprilie - 16 august 2015.
Recent Itsy Bitsy a mai introdus in grila si „singura emisiune radio pentru femei - Lejer pe tocuri cu Ruxandra Rusan”, dupa cum o pozitioneaza reprezentantii de comunicare, emisiune menita sa intareasca publicul feminin al postului.
Mai mult in Media, Radio