( AdPlayers.ro ) Publicis Romania n-a trecut oricum in noul an. Sfarsitul lui decembrie a adus pentru partenerii si colaboratorii grupului de publicitate condus de Teddy Dumitrescu (foto) o petrecere la care insusi seful agentiei, a dat tonul acesteia.
Fostul DJ de radio si mester de petreceri de la inceputul anilor 90 le-a aratat mai noilor DJ de la Club Martin ca nu si-a uitat vechea meserie si ca le poate oricand lua painea din mana.
Schimband in timpul petrecerii look-ul lejer cu cel elegant, Dumitrescu a fost vazut atat la sacou, intre clientii si partenerii agentiei de publicitate, cat si la mixer, in camasa, alegand muzica petrecerii. Si se pare ca a facut-o destul de bine, cei mai multi dintre cei prezenti n-au rezistat tentatiei de a dansa, pana la ore tarzii din noapte.
Tedy Dumitrescu a fost ajutat si de Dragos Olteanu (foto stanga), Director de Creatie al agentiei de publicitate.
Clientii agentii au fost lasati in grija departamentului de client service, Daniel Raicea (foto stanga), Srategy & Client Service Director, fiind vazut nu numai la calculator ci si la un pahar de vorba cu cei mai multi dintre ei.
N-a lipsit nici Publicis Dialog, Ileana Pescariu ( foto dreapta), sefa Publicis Dialog, specialistul in evenimente din cadrul grupului Publicis Romania, dovendind si ea o forma de exceptie la carma petrecerii.
Optimedia, agentia de media din cadrul grupului de publicitate, nu a ramas nici ea acasa. Sorin Doru (stanga) a planificat o bere cu cei care l-au inteles tot anul ca media nu este o treaba usoara.
Razvan Durlan (foto stanga) de la Publicis Relations s-a relationat cu colegii de breasla, incercand sa le multumeasca celor care au tinut legatura cu noutatile agentiei.
Pe cei care au fost prezenti, sau cei care sunt curiosi sa vada cum a fost la petrecere ii invitam sa vada mai multe imagini mai jos. Mai multe pot fi gasite pe o adesa rezervata evenimentului, numita mai mult decat sugestiv: www.mamacatambautlapetrecereapublicis.ro .
( Iulian Toma info@adplayers.ro )
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...