(AdPlayers.ro, Irina Toma )
GMP Advertising a creat noua campanie de comunicare pentru Unilever, intitulata “Invazia prosoapelor Coccolino”, se arata intr-un comunicat al agentiei de publicitate. Campania contine un spot TV de 30” si activitati instore. Spotul este difuzat de principalele canale de televiziune, incepand cu luna noiembrie.
Potrivit autorilor campaniei, rolul spotului TV consta in comunicarea promotiei prin care fiecare cumparator de Coccolino primeste cadou un prosop pufos. Ursuletul Coccolino este reprezentarea metaforica a tuturor lucrurilor moi si pufoase.
Ideea
Conceptul creativ transfera aceste calitati prosoapelor, oferite consumatorilor prin promotie. Spotul prezinta o lume in care prosoapele Coccolino sunt o moda. Sunt atat de moi, spune agentia, incat renunti la haine pentru ele. Acest efect este ilustrat prin imagini cu oameni care merg la serviciu, la cumparaturi, ies la plimbare si poarta cu placere prosoapele Coccolino, in loc de haine.
“Ne-am gandit la “beneficiile” unui prosop pufos – tratat cu balsamul Coccolino! - si am ales sa le aratam in stil mare, la nivel de manie”, a declarat Mirela Angelescu, Client Service Director GMP. „Sunt atat de placute incat nimeni nu vrea sa se desparta de ele”
Filmarea
Conform autorilor, filmarile pentru spot au durat o zi si s-au desfasurat in diferite locatii din Bucuresti. "Conform prognozei meteo, ziua pentru filmari urma sa fie insorita", spun autorii spoturlui. "Nu a fost chiar asa! Actorii au defilat prin oras in prosoape, intr-o zi cu lapovita, ploaie si cu temperaturi sub 3 grade Celsius".
Casa de productie pentru spot este Tandem Film, cu Andreea Paduraru – Regizor si Tudor Lucaciu - Director de Imagine.
....AdFile
Avertiser: Unilever
Rares Ciovica – Category Manager
Anca Vintila – Brand Manager
Agentie: GMP
Emilian Arsenoaiei - Creative Director,
Liana Popa - Copywritter,
Gabi Lungu- Art Director,
Mirela Angelescu - Client Service Director,
Teodor Cucu - Account Manager,
Ana-Maria Ivanescu – Senior Account Executive.