( AdPlayers.ro ) Cea mai sangeroasa lupta pe reduta castigarii cititorilor s-a dat in dimineata zilei de astazi la chioscurile de difuzare a presei din intreaga tara. Cele doua cotidiene de sport care isi disputa suprematia in prima liga a cititorilor de sport si-au disputat azi o noua repriza de marketing pe terenul pretului de coperta al ziarului.
Incepand de astazi ProSport a adoptat pretul de 4.500 lei si strategia "cel mai mic pret", eliminand deloc intamplatoarea diferenta de 500 lei fata de "cel mai bun pret" promovat pana astazi de Gazeta Sporturilor. Schimbarea vine dupa o perioada relativ scurta de marketing agresiv pe terenul pretului, jucat atat de ProSport ce scazuse pretul ziarului la 5.500 lei, cat si de patrunderea rapida pe contraatac a Gazetei Sporturilor care si-a insusit cu 5.000 lei tactica cu "cel mai bun pret".
Batalia se arata cu atat mai interesanta cu cat joi este anuntata lansarea unui alt cotidian de sport - Sport Total si care, suntem siguri, mai are timp sa-si refaca pretul de coperta din planul de afaceri.
Episodul nu este singular in presa scrisa. Ultima luna a determinat si alti editori din esalonul intai al presei romanesti sa-si reduca pretul de coperta cu intre 20% si chiar 35 % din dorinta de a castiga portofelul mult prea usor al cititorului roman. Daca pana acum lupta din terenul pretului publicatiilor se juca intr-o echipa redusa, iar etapele celor doua cotidiene de sport pareau o intrecere sportiva si doar o piesa in dinamica pretului publicatiilor, diferenta de astazi intre pretul celor doua cotidiene si plutonul altor ziare va da cu siguranta de gandit incepand de astazi mult mai multor editori. Un lucru este sigur. Publicatiile vor exploata in viitor mult mai agresiv parghia pretului din dorinta de a invinge inima cititorilor.