Pro vrea mai mult din FM in Bucurestiul de 7 Milioane EUR
Joi, 10 Februarie 2011

Marius Dobre – Director Executiv Radio ProFM, ProFM Dance si Music Fm

(AdPlayers, Iulian Toma)

„Credem ca exista potential de audienta pentru un post de radio de nisa orientat catre ascultatorul adult care in acest moment nu are multe optiuni muzicale adecvate, piata radio fiind mai aglomerata in zona radiourilor cu muzica comerciala actuala”, a afirmat pentru AdPlayers Marius Dobre – Director Executiv Radio ProFM, ProFM Dance si Music Fm, intrebat de ce a lansat Pro-ul noul post de radio Music FM, pe o piata de media nu tocmai fericita.

„Acesta este de fapt motivul pentru care radiourile orientate catre tineri (Kiss, Zu, Radio 21, ProFM) inregistreaza audiente foarte bune si la categorii de varsta de peste 30 de ani”, a detaliat managerul posturilor. 

Target: 30-50 ani, mediu – inalt educat

Liviu Bujenita – Manager Vanzari Radio, explica la randul sau strategia noului in privinta volumului de audienta tintit. „Filosofia Music FM pune accent pe muzica de calitate potrivit si sloganului “Just Music” si acelasi lucru speram sa-l obtinem si in termeni de audienta”.

Cu un tarif lista de publicitate de la 50-100 EUR pana la 300 EUR pentru un spot, dupa cum sustine responsabilul de vanzari, postul vrea nu neaparat un numar mare de ascultatori cat demografice foarte bune.

„Mai exact 30-50 ani, mediu – inalt educat. Fiind un radio preponderent muzical avem un orizont de asteptare rezonabil”, crede Bujenita.  Desi nu are o tinta exacta, obiectivul Music FM este legat de cota de piata. „In acest moment pot spune ca ne dorim sa crestem cota de piata”.

Bucurestiul: 25-30% din piata Radio

„In 2010 piata de publicitate pe Bucuresti a reprezentat 25-30% din totalul pietei radio”, spune directorul de vanzari, care vede in acest an o stagnare a pietei. „Pentru 2011 previziunile sunt de stagnare a pietei radio inclusiv a celei de Bucuresti (In cel mai bun caz o crestere de 1-1.5%)”

La nivelul anului 2010, piata de publicitate radio a fost estimata de surse AdPlayers din piata de media intre 23 si 25 Milioane EUR, in scadere cu aproximativ 10% comparativ cu anul precedent. Conform estimarilor lui Bujenita, piata din Bucuresti ar putea fi aproximatya la 6-7 milioane EUR.


PUBLICITATE: