Primul spot Wrigley realizat in Romania
Marti, 04 Aprilie 2006

Primul spot Wrigley realizat in Romania( AdPlayers.ro ) Wrigley, unul dintre cei mai mari investitori in publicitatea din Romania, s-a decis sa produca in Romania primul spot TV pentru un produs din portofoliul sau. “Cursa” (The Race) pentru noul brand Juicy Fruit este semnat de Graffiti BBDO. “Un pas mare pentru Wrigley, unul urias pentru publicitatea romaneasca”, spun reprezentantii agentiei de publicitate.

Primul spot Wrigley realizat in Romania

Oficialii Graffiti BBDO precizeaza ca productia locala a spotului a antrenat un cost de realizare format din 6 cifre, dar nu au precizat bugetul exact necesar productiei acestuia. Spotul a fost editat in variante de 30 si 45 de secunde si va fi difuzata in acest an pe PRO TV, Pro Cinema, TV sport, TVR 1, TVR 2, Prima TV, AXN si MTV.

Juicy Fruit exista in portofoliul international al companiei Wrigley si este asociata gumei de mestecat. Wrigley Romania a decis sa extinda portofoliul sau local de produse prin lansarea, in premiera mondiala, a bomboanelor Juicy Fruit (in variantele drops si bomboana gumata). Evenimentul a avut loc in luna februarie.

Primul spot Wrigley realizat in Romania

“O astfel de premiera impunea si o campanie de lansare socanta, agresiva, creativa, unica”, sustin reprezentantii Graffiti BBDO. “Faptul ca aceasta campanie este foarte vasta, din punct de vedere al canalelor folosite – TV, print, outdoor si indoor, internet si cinema – nu este un element inedit”, adauga ei.

Potrivit agentiei, brieful de creatie care a stat la baza realizarii spotului prezenta ca obiective crearea notorietatii bomboanelor marca Juicy Fruit si crearea preferintei pentru acest produs in randurile publicului-tinta format din tineri de 14-18 ani. “Adresandu-se adolescentilor, spotul trebuia sa fie o poveste pe limba lor, din lumea lor; un joc care sa ii pasioneze, sa evidentieze ceea ce inseamna Juicy Fruit: dorinta extrordinara, nestavilita, de a avea bomboana si faptul ca tinerii ar face orice ca s-o obtina”, subliniaza cei de la Graffiti BBDO.

Povestea spPrimul spot Wrigley realizat in Romaniaotului: niste pustani plini de energie sunt aprinsi de dorinta de a atinge, de a simti, de a gusta bomboana Juicy Fruit. Doar una dintre fete reuseste acest lucru iar ceilalti o privesc cu admiratie sau poate invidie. Sloganul marcii indeamna la actiune, la continuarea cursei: Go gEt iT! "Juicy Fruit este mai mult decat o bomboana, este o stare pe care vrei s-o atingi alaturi de prietenii tai", subliniaza oamenii de creatie ai agentiei.

Conceptul creativ realizat de Graffiti BBDO a fost realizat de casa de productie Castel Film, sunetul fiind procesat de Yama Studio. Regizorul Gordon Clark a lucrat cu Alex Sterian ca DOP.

Filmarea a avut loc in parcul Bazilescu din Bucuresti si s-a realizat la mijlocul lunii martie. Asa cum declara ei de la Graffiti BBDO, filmul a fost realizat dupa nenumarate zile de ploaie continua care au insemnat tot atatea amanai.

Primul spot Wrigley realizat in Romania

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei a fost formata din Carmen Baltag – Regional Marketing Coordinator Balkan East – din partea Wrigley Romania, iar din partea agentiei Graffiti BBDO: Bogdan Mirica – Creative Director si, pe acest proiect, Copywriter, Dan Stanescu – Junior Copywriter, Cosmin Simionescu – Art Director, Monica Garbur – A/V Production Manager, Stefan Chiritescu – Strategic Planner, Elena Malecu – Account Director si Raluca Simion – Account Executive.

(Irina Toma, info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: