Premiile Testului de Afacereza de la The Money Channel sunt in valoare de peste 60.000 EUR, din care numai marele premiu este in valoare de 45.000 EUR, potrivit unei estimari AdPlayers.
Marele castigator al emisiunii concurs va pleca acasa cu un Opel Vectra OPC in valoare de 24 de mii de euro, insa reprezentantii de relatii publice au afirmat in premiera pentru AdPlayers ca postul de televiziune pregateste tot pentru marele trofeu si un Executive MBA la CEU Business School in valoare de 21.000 de euro.
Pe parcursul a noua saptamani, Testul de Afacereza ofera premii in valoare de 1000 de lei pe editie, telefoane inteligente si laptop-uri, concursul urmand sa se incheie in luna decembrie cu doua finale. Marele premiu va fi acordat in Finala Mare ce va avea loc pe 17 decembrie. Castigatorul Finalei Mici, care se va desfasura pe 10 decembrie, va primi un tablou in valoare de 3000 de euro oferit de Casa de Licitatii Artmark.
Toti participantii la emisiunea concurs “Testul de Afacereza” vor fi recompensati cu abonamente la publicatiile Diviziei Business Media Realitatea Catavencu.