Platesti 3 si primesti 16. Acesta este in esenta raspunsul oferit de Gazeta Sporturilor pentru clientii de publicitate in vreme de criza. Cotidianul de sport a vandut ieri Cosmote un pachet special de publicitate in 16 pagini, in pretul a trei pagini. Un demers flexibil al ziarului editat de Convergent Media si condus de Catalin Tolontan, intr-o perioada in care incasarile din publicitate s-au redus drastic in primele luni ale anului 2009.
Pachetul de publicitate Cosmote in Gazeta Sporturilor de ieri este un proiect pentru operatorul de telefonie mobila propus de echipa de vanzari condusa de Catalina Zaman, directorul de publicitate al cotidianului de sport, si agentia Mindshare, care administreaza contul de media al clientului.
Potrivit Roxanei Bodea, Communication & PR Manager al cotidianului de sport, proiectul care a cuprins 16 pagini branduite si machete speciale a avut o valoare de aproximativ 3 pagini de publicitate in ziar, tariful lista (Rate Card) platit de client fiind evaluat de autori la 26.100 euro. Tirajul ziarului a fost de 92.077 exemplare.
Valoarea neta a tranzactiei comerciale, suma neta platita de Mindshare in numele clientului, este protejata de confidentialitatea conditiilor de discount intre agentia de media si editorul Gazetei Sporturilor.
In functie de volumul de media contractat, agentiile de media beneficiaza in presa scrisa de discounturi cuprinse intre 20% si 35%.
.
.
.
.
.