Credit: Phoenix Media.
„Lansarea instrumentelor SETI 2.0, STOC si CSM reprezinta o premiera pe piata de publicitate din Romania dar si pentru alte piete cu care avem deja deschise colaborari pentru implementarea noilor instrumente de marketing si comunicare” a spus Dio Boaca, General Manager, Phoenix Media, la evenimentul de lansare.
adplayers. Iulian Toma
Phoenix Media, lider pe piata locala din Romania in publicitatea digitala out-of-home (DOOH), a lansat primul instrument integrat de planificare si administrare a campaniilor de publicitate integrata , care include STOC – modulul de administrare a campaniilor (Standard Tool for Organising Campaigns) si CSM – modulul de management al campaniilor clientilor (Client Service Management – indiferent de brand, campanie de comunicare sau perioada de desfasurare a comunicarii si un upgrade urias pentru SETI, primul tool de planificare si programmatic buying in real time din industria OOH din Ro .
„Lansarea instrumentelor SETI 2.0, STOC si CSM reprezinta o premiera pe piata de publicitate din Romania dar si pentru alte piete cu care avem deja deschise colaborari pentru implementarea noilor instrumente de marketing si comunicare” a afirmat Dio Boaca, General Manager Phoenix Media, la evenimentul de lansare.
„Pentru prima data in Romania, este posibila administrarea in timp real a campaniilor de comunicare deopotriva cu urmarirea istorica a monitorizarii campaniilor si managementului de expunere dar si financiar al acestora, indiferent daca beneficiarul serviciilor este agentie de media, agentie de publicitate sau beneficiarul final al comunicarii de brand” a mai spus directorul general Phoenix Media la lansarea celor trei produse.
Cativa dintre specialistii din piata de publicitate si-au exprimat deja puncte de vedere despre noile instrumente de management in servicii de media din marketing si comunicare:
Diana Parvulescu, Media Manager, Media Investment: „Testand noua interfata am descoperit cu entuziasm ca, pentru prima data in aceasta industrie, beneficiem de un sistem integrat de management al campaniilor OOH. Functiile noi dezvoltate ce tin de partea financiara si juridica sunt componente esentiale in orice campanie media si posibilitatea de a avea aceste informatii, grupate in timp real in cadrul platformei este foarte util pentru toti jucatorii implicati– un exemplu in acest sens este reducerea semnificativa a timpilor necesari verificarii birocratice a contractelor, facturilor etc.
De asemenea imbratisam eforturile depuse pentru dezvoltarea conexiunii dintre mediul OOH si digital, a posibilitatii de optimizare a targetarii cat mai eficiente intre cele doua medii. Cu acesta ocazie felicitam si demersul realizat pentru prezentarea locatiilor in format 360 de grade precum si posibilitatea de preview a creatiilor OOH si ajustarea acestora in vederea optimizarii vizibilitatii din diverse unghiuri.”
Prezentarea Phoenix Media CSM. Credit: Phoenix Media
George Floricel, Head of OOH, Zenith Media: „Utilitatea produselor este, fara discutie, DA! Cu cat reducem interventia umana cu atat mai mult scade posibilitatea de gresel. Informatia este structurata, facila, disponibila imediat. Acest lucru reprezinta un mare plus si, clar, dovada de profesionalism si responsabilitate.
Financiar - platforma este utila pentru departamentul financiar dar mai degraba din punct de vedere statistic, intrucat, in practica, nu au fost situatii in care facturile sa nu ajunga la noi. Util si consumul, punctaje facil. Juridic, este iarasi, produsul este extrem de util. As adauga un reminder automat, care sa le atraga atentia clientilor (noua) ca, respectivul contract in vigoare trebuie semnat/ resemnat, sau ca urmeaza sa expire intr-o unitate de timp. Anexele - la vedere, disponibile oricand. Media/Raportari: in mare este structurat mai bine dar informatia exista si in trecut.”
Alexandru Miu, Senior OOH Manager, Initiative: “Daca pana anul trecut Phoenix Media ne obisnuise cu imbunatatiri constante ale retelei, odata cu evenimentul din 14 Septembrie, a trecut la urmatorul nivel lansand o platforma integrata de servicii pentru administrarea tuturor tool-urilor pe care le-a dezvoltat pana acum. Compania nu pune la dispozitie doar soft-uri care fac pionierat in piata de DOOH romaneasca, si in anumite situatii occidentala, ci ofera prin investitii proprii surse de know-how pentru accesarea ultimelor tehnologii in aceste nise. Nu vorbim doar despre spatiu de expunere a campaniilor, ci de platforma de construire, eficientizare, testare si nu in ultimul rand evaluare a acestora. Pe scurt, parteneriate. Parteneriate pentru dezvoltarea unor campanii in Spatiul Public folosind ultimele tehnologii experimentate in Digital. In acest sens, asocierea cu cei de la Think Digital este mai mult decat o oportunitate de business pentru ambele companii. Este o declaratie. Este o provocare aruncata unei industri care va trebui sa tina pasul cu discursul generatiilor carora incearca sa li se adreseze.”
Fondata in 2003, compania Phoenix Media este lider in publicitatea digitala out-of-home (DOOH) din Romania. Cu o cifra de afaceri de 1,8 Milioane de euro la sfarsitul anului 2016, compania a lansat in ultimii ani mai multe produse inovative in marketingul si comunicare vizuala digitala. Platforma de administrare de servicii de marketing si comunicare out-of-home este primul instrument integrat de planificare si administrare a campaniilor de marketing si comunicare integrata.
Printre produsele inovative de management ale campaniilor Digital Out-Of-Home (DOOH) se numara PhoenixSETI lansat in 2016 - primul tool de planning si programmatic buying in OOH, PhoenixSTOC – modulul de administrare a campaniilor (Standard Tool for Organising Campaigns) si PhoenixCSM – modulul de management al campaniilor clientilor (Client Service Management) – indiferent de brand ultimele lansate in septembrie 2017.
Mai mult despre Phoenix Media
Mai mult in Media, OOH, DOOH, Outdoor,