Peter Imre: "Adevarul de Seara a ajuns in punctul in care trebuie sa fie un produs pe bani".
Joi, 12 Mai 2011


 (AdPlayers, Iulian Toma)

Adevarul de seara devine un produs saptamanal local “pe bani”. Cu 231 de jurnalisti angajati in prezent, Imre spune ca ziarul va continua sa angajeze in toate cele 39 de redactii locale.

“Adevarul de Seara a ajuns in punctul in care trebuie sa faca pasul inainte. Am spus-o si la venirea in grup, “Nu cred in produsele gratis”. “Obiectivul este de a face un trust profitabil – dimensiunea nu este masura succesului . Adevarul de Seara a ajuns in punctul in care trebuie sa fie un produs pe bani”
 

Imre: “va face Adevarul Holding o companie profitabila”

“Adevarul de seara fost un ziar de marketing, serios ca finantare. Trecand Adevarul de Seara la plata, ii creste valoare, si va face Adevarul Holding o companie profitabila. Daca scot azi cateva elemente din grup, printre care a fost si Adevarul de Seara Gratuit, cu celelalte produse avem un grup profitabil”. a declarat Peter Imre in cadrul unei conferinte de presa, despre trecerea ziarului de la un produs cotidian local gratuit, la un saptamanal local pe bani.

Patriciu: "mi-am asumat aceasta greseala de marketing" si "Sunt multumit totusi de rezultatul final al investitiei".

“Singurul care ne costa a fost marketingul iar Adevarul de Seara a fost un instrument de marketing. Casa deschidem toate editiile judetene a fost un efort important. Dar informatia nu este gratis. Mi-am asumat aceasta “greseala de marketing” timp de doi ani”, a declarat Dinu Patriciu, despre costul ziarului Adevarul de Seara prezent printr-o declaratie video in timp real.

Spre sfarsitul declaratiei, Patriciu a mai adaugat totusi ca este multumit de investitie. "Sunt multumit totusi de rezultatul final al investitiei".

Mai mult in Media, Adevarul Holding


 


PUBLICITATE: