(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Peste 200 participanti si-au confirmat prezenta maine, 19 aprilie, la Mediafax Talks about OOH, un eveniment care, au afirmat pentru AdPlayers, organizatorii evenimentului, care va aduce in fata vorbitorilor reprezentantii unora dintre cele mai mari companii de outdoor la nivel mondial.La evenimentul Mediafax Talks about OOH de maine, 19 aprilie, vor vorbi cu audienta despre ce este nou in outdoor la nivel international, despre tendintele si provocarile publicitatii out-of-home si despre potentialul acestei piete in Romania: Jean Francois Decaux - Presedintele Consiliului Director si Co-director General al grupului JC Decaux (numarul 1 in mobilier stradal si al doilea in outdoor la nivel mondial), Christian Kauter, CEO Affichage Holding (numarul 6 mondial in publicitatea OOH), Jason E. Senior - Vice-CEO si COO News Outdoor Group, divizie a News Corporation (numarul 1 in publicitatea OOH in Europa Centrala si de Est), si Markus Schuster - Chief Commercial Officer EPAMEDIA (liderul austriac in publicitatea outdoor din Europa Centrala si de Est)
Alaturi de ei, Felix Tataru - Presedinte IAA Romania va vorbi despre primii pasi care trebuie facuti catre un domeniu OOH responsabil, impreuna cu Adriean Videanu, primarul Municipiului Bucuresti, si Andrei Chiliman - Primarul Sectorului 1 Bucuresti. Potrivit organizatorilor, cei doi reprezentanti ai autoritatilor locale sunt invitati sa dezbata cu oaspetii straini si cu participantii la eveniment subiectul fierbinte al licitatiei pentru mobilierului stradal in Bucuresti.
Cea de-a doua parte a Mediafax Talks about OOH va muta accentul dezbaterilor pe neconventional, inovatie si creativitate. Dan Barbulescu, presedintele Consiliului de Administratie al S.C. Cocor S.A., va prezenta in premiera proiectul care va transforma magazinul Cocor intr-o cladire demna de piata Time Square din New York, Marian Costache, director general MV.com, va vorbi despre brevetele de inventie in publicitate, iar Catalin Gulan, director Brief Advertising, va pleda pentru interactivitate in comunicare.
Acestora li se va alatura Cristian Munteanu, Executive Creative Director TBWA\MERLIN, care va aborda creativitatea in OOH, vorbind despre Media Arts, si Tudor Maxim, director general Elevate Media, care va prezenta conceptul de VCTH (very close to home), ca alternativa la publicitatea OOH.
Temele celei de-a treia parti a Mediafax Talks about OOH se vor concentra in jurul eficientei si masurabilitatii impactului campaniilor derulate in acest domeniu, si vor fi prezentate de Bogdan Vasile, Head of Direct Marketing & OOH Starcom Media, Dan Ion - director campanie Poster Publicity, Silvia Coserea - Marketing & Sales Director Euromedia, si Ken Campbell - Chief Marketing Officer Vodafone Romania. Evenimentul se va incheia cu un workshop organizat de News Outdoor Romania, pe tema mobilierului stradal.
Evenimentul este organizat de Mediafax impreuna cu International Advertising Association Romania (IAA). Partenerii manifestarii sunt Affichage, Beta Cons si Euromedia (membri EPAMEDIA), News Outdoor Romania, iar sponsori sunt companiile MV.com si Ad Expert.