Peste 1 din 4 oameni din publicul comercial au vazut povestile de succes ale romanilor la Pro TV
Marti, 05 Decembrie 2017

Credit : Pro TV / PR

In publicul cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, Pro TV a obtinut 9.1 puncte de rating si 26.3% cota de piata

adplayers.info

Romania, te iubesc, care a prezentat, duminica, povestile de succes ale romanilor din toata lumea ce pun bazele urmatorilor 100 de ani, romani care gandesc in viitor si isi doresc sa faca o schimbare vizibila in jurul lor, a fost lider pe toate segmentele de public.

Potrivit reprezentantilor Pro TV, la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, a obtinut 9.1 puncte de rating si 26.3% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi, care a obtinut 4.5 puncte de rating si 13.0% share.

Conform datelor furnizate de postul de televiziune, peste 1.3 milioane de telespectatori au facut cunostinta duminica cu Bogdan Micu, un vizionar energic, care face afaceri de milioane de euro cu panouri solare in toata lumea. Au aflat care este intreaga poveste a lui Tiberiu Useriu, romanul care a castigat de doua ori cel mai greu ultra-maraton din lume, de la cercul polar. Tot atunci, telespectatorii au vazut cum a ajuns actrita Anamaria Marinca pe marile ecrane alaturi de Scarlett Johansson, Brad Pitt si Shea Le Boef.

Duminica viitoare, exemplele de romani exceptionali continuacu povestea lui Constantin Tuleasca, medic neurochirurg, premiat de Academia Nationala Franceza pentru contributia deosebita in tratarea durerii dar si alte trei reportaje la Romania, te iubesc!

Mai mult in Media, TV


PUBLICITATE: