(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Marti 1 aprilie, „Inima de tigan” difuzata de Acasa TV a fost lider de audienta in randul femeilor cu varste cuprinse intre 15 si 49 de ani, din mediul urban, pe intervalul orar in care a fost difuzata telenovela, potrivit datelor furnizate de GfK Romania, citate de postul de televiziune din grupul Media Pro.
Astfel, mai arata oficialii de comunicare, pe publicul feminin 15-49 ani „Inima de tigan” a surclasat si emisiunea „Din Dragoste” difuzata de Antena 1. Potrivit sursei, intre orele 20.29 – 21.54, Acasa TV a inregistrat o medie de rating de 13.6 puncte si o cota de piata de 31,7%, in timp ce, pe acelasi interval orar, emisiunea „Din Dragoste” difuzata de Antena1 a obtinut o audienta medie de 4.8 puncte de rating si o cota de piata de 11,1%.
Conform Acasa TV, telenovela „Inima de tigan” a fost lider si in randul publicului din mediul urban, inregistrand o medie de rating de 10.2 puncte si o cota de piata de 21,6%, in timp ce „Din Dragoste” a obtinut o audienta de 6,6 puncte de rating si o cota de piata de 14%.
In minutul de aur pe publicul feminin, „Inima de tigan” a obtinut un rating de 17,7 puncte si o cota de piata de 39,8%. Minutul 21.37 al telenovelei a avut peste 500.000 de femei cu varste cuprinse intre 15-49 de ani care au urmarit povestea lui Codrut si a Irinei.
In randul publicului urban, minutul de aur a fost atins la 21.28, ACASA inregistrand atunci un varf de audienta de 12.7 puncte de rating si o cota de piata de 26,7%, cand aproape 1,5 milioane de romani au urmarit „Inima de tigan”.