Proiectul PADS MasterClasses are si o componenta sociala, toate incasarile generate in urma inscrierilor participantilor din afara portofoliului Parenting Ads, vor fi donate catre Asociatia Unu si Unu, asociatie ce apara drepturile copiilor din sarcini multiple, prematuri si bebelusi spitalizati si ale familiei acestora. Credit. PADSmasterclasses
adplayers. info
Incepand cu luna iunie, Parenting Ads, singurul Hub de media din Romania nisat pe zona de parenting, potrivit companiei, deschide seria de workshopuri dedicate comunitatii de parenting – PADS MasterClasses. Conform initiatorilor seriei de workshop-uri, ateliere sunt deschise tuturor celor ce sunt in cautare de informatii concrete, complete, livrate de traineri cu experienta si aplicabile de a doua zi, in marketing digital si native advertising.
„Ideea acestor MasterClasses a venit din nevoia de informare si training specializat pentru bloggerii si redactorii site-urilor din portofoliul nostru, pe anumite teme strategice pentru imbunatatirea calitatii si raportarii campaniilor livrate catre clienti”, motiveaza seria de workshop-uri, Adelina Dondorici – Managing Partener @ParentingAds.
„Atat clientii cat si agentiile isi doresc pe de o parte campanii integrate, creative dar urmaresc in egala masura implicare, case study-uri, dovedirea competentelor si asumarea unor obiective concrete. Ceea ce este normal. Vrem sa aducem cat mai aproape bloggerii si jurnalistii de clienti, sa se cunoasca, sa-si inteleaga cat mai bine nevoile pentru a livra performante cat mai bune. Odata ce am inceput, interesul si celor din afara portofoliului nostru, pentru aceste intalniri, ne-a confirmat ca exista o dorinta generala de informatie si de imbunatatire a competentelor digitale”.
Primul workshop - Web Analytics
Primul workshop a avut ca tema Web Analytics si a fost sustinut de Dragos Smeu - trainer regional Google AdWords, la el participand bloggeri de parenting si redactori ai site-urilor de parenting. De ce nevoia de informare pe acest subiect? Pe langa awareness-ul urmarit intr-o campanie de content, importante sunt si cifrele la care se raporteaza succesul respectivei campanii. Site-urile si bloggerii deopotriva trebuie sa stie sa citeasca in mod corect rezultatele realizate, sa le optimizeze si sa raporteze cat mai detaliat performantele campaniilor in care s-au implicat.
„A fost un workshop foarte productiv in care am schimbat foarte multe opinii si lamurit lucruri despre web analytics. Cred foarte mult in educatie si cred ca o persoana educata este o persoana mai libera si evident mai performanta decat ceilalti care cred ca paharul s-a umplut” spune Dragos Smeu. „Ma bucur ca am avut in sala persoane care au inteles cat de important este sa inveti mai mult despre web analytics si cum sa interpretezi si sa iti imbunatatesti blogul si planul de continut plecand de la datele pe care le vezi in platformele de monitorizare web”.
„Bloggerii si redactorii mi-au pus multe intrebari, au fost foarte curiosi si au plecat, sper eu, cu un overview mult mai bun privind audienta care le citeste blogul. Oricine investeste in educatie merita clar felicitat si aici este cazul atat Parenting Ads pentru organizare si initiativa dar si participantilor care au fost foarte deschisi in a impartasi din experientele anterioare si pentru a invata lucruri noi” a conchis el.
Participanti, despre workshop-ul PADS Master Classes - Web Analytics
“Pentru mine, atelierul a fost foarte util si a facut lumina in aspecte care mi se pareau cam tehnice. Am prins curaj sa intru si sa analizez datele si sa ma folosesc de ele pentru a face eficientizari, mai ales unde lucrurile sunt usor de rezolvat.” – Geta Roman, Redactor Sef Adjunct @Totul despre Mame.
„Cursul a fost structurat foarte ok, am inteles tot ce s-a discutat. Am citit foarte mult pe aceasta tema insa trebuie sa recunosc faptul ca e un subiect foarte greu. Cred ca e mult de invatat si e nevoie de multa practica pentru a putea folosi Analytics-ul asa cum ne dorim” – Ana Maria Mitrus, blogger @Meseriadeparinte.ro.
Urmatorul workshop intitulat „Fata in fata cu clientul” promite sa prilejuiasca intalnirea participantilor inscrisi cu 5 dintre cei mai importanti clienti care au avut campanii ample de continut, atat pe site-urile cat si pe blogurile de parenting. Va fi o discutie deschisa despre obiectivele brandurilor, strategii de comunicare viitoare, feedback post campanii, asteptari, despre cum poate evolua cat mai frumos aceasta relatie intre branduri si endorseri.
Programul viitoarelor 10 workshopuri si detaliile legate de inscriere sunt disponibile pe site-ul ParentingAds, PADS Master Classes.
Proiectul PADS MasterClasses are si o componenta sociala, toate incasarile generate in urma inscrierilor participantilor din afara portofoliului Parenting Ads, vor fi donate catre Asociatia Unu si Unu, asociatie ce apara drepturile copiilor din sarcini multiple, prematuri si bebelusi spitalizati si ale familiei acestora. Misiunea asociatiei este aceea de a imbunatati sanatatea bebelusilor prin proiecte de preventie, informare si educare a sociatatii civile privind bebelusii prematuri si spitalizati.
Parenting Ads, singurul Hub de media din Romania nisat pe piata de parenting, potrivit companiei, s-a specializat in conectarea brandurilor cu cele mai relevante site-uri si blogguri de parenting din Romania: jurnalisti si bloggeri carora le pasa de obiectivele brandurilor clientilor. Abordarea, de cele mai multe ori nativa, conduce nu numai la campanii de succes, ci si la dezvoltarea unor relatii lungi intre mame si branduri.
Mai mult in Media, Training, Interactive, Digital, Responsabilitate Sociala