(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Operatorul de telefonie si servicii de transfer de date Orange a fost santajat de curand de o revista de marketing si comunicare pentru comenzi de publicitate, potrivit unor surse din piata.
In prezent contul de media este la Initiative, agentia de media care administreaza serviciile de planificare si cumparare de media (media planning& Buying). Controversa este cu atat mai interesanta, cu cat BRAT ar fi primit deja o sesizare de santaj din partea unui grup de advertising, impotriva unei publciatii care ar fi exercitat astfel de presiuni pentru comenzi de publicitate.
Contactata de catre AdPlayers, Arina Ureche, Director General al organizatiei a confrimat o sesizare in acest sens, dar a afirmat ca BRAT nu intervine public in conflictele dintre membri si ca va incearca intotdeauna sa medieze acest lucru in cadrul organizatiei.
“Da, am primit o sesizare din piata in privinta unui potential santaj in publicitate, dar punctul nostru de vedere va fi cunoscut doar in cadrul organizatiei”, a declarat Arina Ureche, Director General la Biroul Roman de Audit al Tirajelor. “BRAT nu intervine in conflictele dintre membri, dar va incerca intotdeauna o mediere in cadrul organizatiei, si sigur ca orice verdict in aceasta privinta va fi doar cel al justitiei”.
Discutia amplifica un subiect recent sesizat de Catalin Tolontan, seful GSP, pe blogul sau, care atragea atentia asupra unui potential santaj in publicitate exercitat de o revista de nisa in industria comunicarii impotriva unui grup de marketing si comunicare. Directorul GSP afirma pe blog ca, in spirjinul acestor acuzatii, un grup de Advertising ar fi depus deja la BRAT un set de documente care ar dovedi acest lucru. Mai mult despre aceasta sesizare, pe blogul lui Catalin Tolontan.