Oblique Dolce Magazin - 205.000 ex. pe aparitie si locul 4-5 in topul tirajelor
Luni, 20 Septembrie 2010
 (AdPlayers, Iulian Toma)

Cu 205.000 exemplare, lunarul gratuit Oblique Dolce TV Magazin se claseaza  pe locul 4-5 in ce priveste topul de tiraje per editie al publicatiilor din Romania, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Alexandru Andrei, managerul de vanzari al publicatiei, avand ca sursa cifrele furnizate de BRAT in ultima perioada.

Conform reprezentantului revistei, singurele publicatii cu tiraje mai mari din Romania sunt doar ziarele tabloide si suplimentele acestora.

Rezultata din parteneriatului Oblique Media cu Romtelecom, Oblique Tv Magazin si Dolce Magazin si-au cumulat tirajele tiparite in nou titlu Oblique Dolce TV Magazin incepand de la jumatatea acestui an. Dupa spusele directorului de publicitate, in prezent revista distribuie jumatate din tiraj (102,500 exemplare) prin reteaua proprie Romtelecom, iar restul prin reteaua construita de Oblique Media inca de la infintarea publicatiei, aparuta initial sub numele Oblique TV Magazin.

200.000 EUR pe an din publicitate
Andrei spune ca revista este auditata, dar SNA nu este inca pregatit sa masoare audienta ghidurilor gratuite, acestea fiind creditate cu o audienta de aproximativ 1 cititor pe numar. Intrebat cati bani atrage din publicitate, oficialul de vanzari nu a dezvaluit veniturile din publicitate. Dupa estimarile AdPlayers, titlul a atras anul trecut, inainte de parteneriatul cu Romatelecom, in jur de 200.000 EUR din publicitate, iar pe prima parte a anului in curs aproximativ 100.000 EUR.

Alexandru Andrei spune in schimb ca anul 2010 ar putea sa fie un an mai bun decat precedentul, numarul de pagini vandute fiind influentat in acest an de tirajul Oblique Dolce Magazin, si pretul care a crescut doar cu 1000 EUR pentruo pagina de publicitate. Noua publicatie vinde o pagina 1/1 de publicitate cu un tarif lista (rate card) de 5.500 eur pentru o pagina, comparativ cu 4500 EUR, cat avea in trecut Oblique TV penr inserarea unei pagini de reclama.

„Speram sa fie un an mai bun deca cel precedent. Ne asteptam ca in urma asocierii celor doua nume sa creastem atat din pnbct de vedere al popularitatii brandului rezultat, cat si al veniturior din publicitate, insa pana la sfarsitu anului mai este destul, asa incat orice previziune este greu de facut ”, a conchis Alexandru Andrei, pentru AdPlayers.

Potrivit monitorizarii AdPlayers, pe langa reclamele Romtelecom cu care este in parteneriat, lunarul gratuit a"distribut" in septembrie publicitate pentru clienti si mari precum Nike, Panasonic, BCR, TV5 Monde, Paprika TV, Wrigley, Mobexpert,  Baneasa Shopping City, Plazza Romania, Iulius Mall si altii.

Mai mult in Media, Presa Scrisa


PUBLICITATE: