Noul brand engagement: Safety & Facts. 1 Milion de interactiuni social media analizate de Tribal Worldwide Romania (The Group) cu Empathy Engagement
Miercuri, 08 Aprilie 2020

 

Credit: Tribal Worldwide Romania (The Group) 

Folosind un instrument intern special dezvoltat pentru acest metric, agentia a analizat sentimentul si interactiunile userilor de pe Facebook din peste 1.000.000 de engagement-uri, reusind astfel sa calibreze mesajele brandurilor din portofoliul Tribal, in functie de contextul actual.

AdPlayers. Info

Cum s-au schimbat interactiunile social media in noul context ,,Work from Home”? Indicele WFH ( Work From Home) a fost trendsetter-ul lansarii unor noi KPIs avand in vedere contextul pe care l-a creat pandemia noului coronavirus, spun reprezentantii agentiei de comunicare Tribal Worldwide Romania care au analizat peste 1 Milion de interactiuni cu ,,Empathy Engagement”,  

“Oricat de mult este social media despre content, nu trebuie sa uitam metricii, care de fiecare data sunt cei care ne ajuta sa luam decizii, sa schimbam approach-ul, strategiile sau modul de comunicare.” spun Sorin Manica, Senior Data Analyst & Arnold Vieriu, Head of Social Media.

,,In acest context special, echipa de social media si departamentul de data science au facut echipa pentru a putea masura eficient impactul pe care il are comunicarea brandurilor din social media in timp real. Suntem in plin proces de ABC testing si deja calibram comunicarea urmarind indicele de empathy engagement pentru clientii nostri.”

Potrivit agentiei, social media este canalul prin care brandurile au comunicat in real time toate deciziile si toate informatiile pe care le-au avut in ultima perioada, iar rezultatele nu au ezitat sa apara.

Echipa 
Tribal Worldwide Romania a analizat in perioada 1 - 25 martie comunicarea in social media din peste 1.000 de postari ale brandurilor direct impactate de masurile din ultima perioada si a gasit cativa numitori comuni, pe care nu i-a mai intalnit pana acum intr-un numar atat de mare.

Conform analizei Tribal Worldwide Romania, oamenii au inteles ca brandurile informeaza si nu se promoveaza, au interactionat si au dus mai departe informatia, cu tot cu detalii suplimentare, pentru o mai buna informare transmisa mai departe. Practic au generat empathy engagement .

Folosind un tool intern special dezvoltat pentru acest metric, agentia a analizat sentimentul si interactiunile userilor de pe Facebook din peste 1.000.000 de engagement-uri, reusind astfel sa calibreze mesajele brandurilor din portofoliul Tribal, in functie de contextul actual.

Potrivit analizei Tribal, oamenii ofera empathy engagement mai mult mesajelor care se refera la topicuri precum “safety” si “facts”, in detrimentul altor mesaje. 

Tribal Worldwide Romania este agentia de creatie digitala membra The Group, cu cel mai mare departament de social media din tara, care lucreaza pentru aproape 40 de branduri locale si globale in portofoliu si are expertiza pe content creation, community manangement, strategie, influencer management, activari speciale, unele dintre ele premiate la cele mai importante competitii locale si internationale.

Mai mult in Digital, Research, Cercetare, Coronavirus, Work from Home

 


PUBLICITATE: