(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Mirela Loghin (foto) s-a alaturat echipei Grey Worldwide România, preluând conducerea departamentului de PR anunta oficialii de comunicare ai agentiei de publicitate. Potrivit Grey, Mirela Loghin are o experienta de peste 9 ani în comunicare si management, acoperind industrii precum telecom, corporate si retail banking, consultanta de business si servicii profesionale.
Specialist în strategie de comunicare interna si externa, public affairs, relatiile cu mass media, corporate comunication si CSR, conform agentiei de publicitate, Mirela a detinut în ultimii ani pozitii senior în cadrul Deloitte (România & Moldova), Citibank, Zapp.
Laura Tampa, Director General Grey Worldwide România afirma ca “Mirela (Tampa n.r.) vine la Grey România într-un moment important pentru grup si constituie o noua etapa dintr-un proces amplu de dezvoltare si consolidare”.
„În cadrul acestei noi abordari, departamentul de PR va avea propria transformare, în primul rând ca o consecinta a evolutiei business-ului din ultimii ani, timp în care portofoliul de clienti de PR a crescut”, a mai spus sefa Grey Worldwide România. “Pe de alta parte piata, devenind mai exigenta si diversificata, are nevoie de servicii noi, precum si de oameni cu o experienta multipla, care sa le coordoneze. “
“Experienta acumulata la clientul de multinationala a fost extrem de interesanta, am trecut prin industrii cheie, am experimentat proiecte inovative si în alte piete din Europa, cum ar fi Anglia, Ungaria, Cehia si Polonia”, spune Mirela Loghin., noul PR Director Grey Worldwide România.
„Acum este un alt început în cariera mea, o provocare cu totul diferita si, în acelasi timp, continuare a profesiei mele într-un alt context”, adauga Loghin. „Cred ca în cadrul unei agentii cum este Grey, diversitatea si valoarea de noutate sunt la tot pasul, având astfel sansa sa te redescoperi continu si sa cresti laolalta cu brandurile pe care le comunici.”
AdPlayersFile
Înfiintata în 1992, agentia Grey se afla în topul primelor agentii de publicitate full-service din România.
Cu un numar de aproape 100 de oameni si un portofoliu larg de clienti, Grey Worldwide România, parte a WPP, asigura servicii de comunicare integrata pentru marci renumite la nivel national si international: Golden Brau, Heineken, Gosser - Brau Union; Kent si Dunhill - British American Tobacco; Aquafresh, Sensodyne, Lactacyd, Coldrex, Corega, Parodontax si Cordsodyl - GlaxoSmithKline; Nokia; Pantene, Londa, ACE, Lenor, Mr. Proper, Fairy - Procter & Gamble; ROMTELECOM si ClickNet – ROMTELECOM; Visa.