Noul AdPlayers. Zilnic, tiparit pe ecrane!
Marti, 08 Ianuarie 2008



(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

"In urma cu 3 ani, Youtube, Ipod si multe alte lucruri care fac parte din viata noastra de astazi, nici nu existau", declara in luna septembrie 2007, la IAA European Summit, Charles Stopford, Global Media Director Unilever, declaratie publicata live de AdPlayers, la cel mai important eveniment al advertisingului european care a avut loc in Romania de dupa decembrie 89.

 

Daca spusele executivului de media global de la Unilever nu va conving ca suntem intr-o lume a informatiei multimedia radical diferita de cea din urma cu trei ani, hai sa completam impreuna si un tablou al informatiei din Romania ultimilor 2-3 ani.

 

Pentru cei mai putin familiarizati cu subiectul, serviciile 3G sau GPRS prin intermediul carora astazi va puteti conecta la internet si email, au luat amploare la operatorii de telefonie mobila practic, tot in ultimii 2-3 ani. Este adevarat ca unul din operatorii de telefonie mobila facea acest lucru de mai multi ani, insa nu se poate spune ca vedeam prea multe telefoane pe care se verificau email-urile.

 

Astazi, e-mailul se verifica  aproape in orice retea mobila, intr-o oferta de terminale mobile pentru toate buzunarele. E-mailul se citeste in drum spre o intalnire sau in pauzele de cafea, iar o pagina de internet poate fi accesata la metrou sau in masina, cat stai la stop. Totul 24h din 24, si la costuri lunare ce nu depasesc contravaloarea a cateva zeci de SMS-uri. Vremea SMS-ului nu a murit dar targetul celor care vor sa primeasca un email pe mobil este cu totul altul decat cel care primeste / trimite SMS-uri .

 

De la cateva campanii pe luna, la stiri pe mobil, “dupa program”

Timp de 10 ani dupa decembrie 89, pana in anii 99 -2000, publicitatea era o casa a secretelor. In urma cu 6-7 ani, se publicau in media informatii despre 5-10 campanii de comunicare pe luna. Astazi, in 2008, intr-o “luna plina” pot fi numarate usor sute de articole despre publicitate in pagini nu de putine ori dedicate. Insa multi executivi din publicul de business vor sa primeasca aceste informatii, daca este posibil, gratuit, in timp real, si uneori chiar prin e-mail mobil, “dupa program”.

 

Dealtfel, sintagma “dupa program” in publicitate nu prea isi mai gaseste rostul intr-o lume in care se filmeaza spoturi noaptea, ori licitatiile se pregatesc de pe o zi pe alta, tarziu dupa miezul noptii. “Noapte devine doar un atribut al perioadei cu sau fara lumina naturala, si este exploatata la maximum de obicei pentru a indrepta greselile unui departament de marketing care a fixat termene de licitatie dupa bunul plac al agendei companiei .

 

Expediata pe e-mail, Alerta AdPlayers, spre exemplu, poate sosi atat la birou, cat si acasa. Poate fi citita la orele 8, 9 sau 12, dar si la 18.00 sau la 21:00. Atunci cand trebuie sa afli ceva important despre o licitatie, o actiune importanta sau un executiv de marketing care migreaza intr-o pozitie cheie pe piata, este foarte probabil sa iti doresti sa deschizi emailul mobil acasa, pe drum, la birou, la un eveniment, sau la o intalnire cu prietenii.

 

Si ca sa nu credeti ca numai la noi se poarta nebunia informatiei 24h din 24, pentru cei mai putin familiarizati, revista americana de publicitate, marketing si media AdWeek editeaza si un buletin de stiri de noapte, expediat ulterior prin email.

 

Noul AdPlayers. “Zilnic, tiparit pe ecrane”

“Zilnic, tiparit pe ecrane” este doar una din cheile noului AdPlayers. Fie ca vorbim de un monitor de calculator sau un ecran de telefon mobil, noua “hartie” electronica pe care se “tipreste” AdPlayers este “ecranul”.

 

Noul cotidian de advertising, marketing si media este acum structurat, in “pagini” despre Conturi, Business-ul jucatorilor din industrie, sau Media. Pagina de Eveniment va aduce in prim plan festivalurile de publicitate, dar si alte evenimente cu participarea industriei, iar cea de Oameni va avea in cuprins noutati legate schimbarile in echipele unor companii.

 

Avem mari sperante cu pagina de Opinii, in masura in care cei care vor sa impinga lucrurile intr-o directie buna in industrie au si curajul sa aiba aici un cuvant de spus, acolo unde adevarul doare. Vom incuraja opiniile oamenilor din industrie privind subiecte la zi in comunicare, in sensul in care acestea ar trebui sa produca atitudini constructive, sa rezolve controverse, sa indrepte lucruri strambe.

 

3 pagini noi de servicii interactive cu cititorii

Noul AdPlayers isi propune si 3 pagini noi de servicii – PROFILE, WORK, JOB, actualizate si scrise chiar de catre companii. Acestea vor fi un mediu interactiv intre agentiile sau companiile active in publicitate si cititorii care sunt interesati de companii, servicii, lucrari ale agentiilor sau locuri de munca in marketing si comunicare.

 

Noua platforma online a cotidianului AdPlayers.ro pune astfel la dispozitia celor interesati, de la serviciile si clientii unei agentii - pagina / PROFILE, pana la lucrarile din portofoliul acesteia pagina / WORK, sau oportunitatile de locuri de munca din aceeasi companie, in pagina de / JOB.

 

Disponibile gratuit si pentru cititori, aceste servicii sunt integrate pentru fiecare companie. Prin intermediul unui cont securizat cu username si parola pentru fiecare companie, informatiile pot fi incarcate de la orice calculator, fara a fi nevoie sa fie trimise echipei editoriale AdPlayers.

 

Noul AdPlayers permite astfel interactiunea jucatorilor din industrie cu publicul cititor, 24h din 24, legatura intre cele doua parti fiind una independenta si nemijlocita de echipa editoriala a cotidianului online. Informatiile depind doar de proprii reprezentanti ai companiilor, iar incarcarea lor in paginile AdPlayers de viteza conexiunii si, optional, de o taxa de inscriere.

 

Platforma editoriala, acum si cu pagini de servicii interactive

Si atunci, ce mai face AdPlayers, veti zice? Punem la dispozitie o audienta generata de paginile editoriale, suport ce creeaza un public cititor de mii de oameni interesati de informatiile la zi in publicitate, precum si o platforma de comunicare. Usor de accesat, prinintermediul acesteia companii relevante in comunicare isi pot asterne in fata cititorilor AdPlayers, direct pe prima pagina, intreg portofoliul de servicii si lucrari.

 

Simpla auto-administrare de catre companii a contului de servicii detinut pe AdPlayers - sectiunile PROFILE, WORK, JOB, aduc cele mai recente informatii despre companiei, lucrari, locuri de munca - chiar langa cele mai recente articole de pe prima pagina AdPlayers.

 

Cu acces gratuit pentru miile de cititori AdPlayers, si cu inscriere deasemenea gratuita cu minime contacte offline (bref) ale unor companii relevante in industrie, informatiile pot fi disponibile pentru companii si in versiune completa (toate serviciile).

 

Pentru a facilita accesul gratuit la informatii, dar si pentru a impune o bariera de selectie ale unor bune practici in comunicare oferite de jucatori relevanti in industrie, companiilor interesate de serviciile complete, AdPlayers le-a propus o taxa anuala. In baza acesteia pot fi actualizate timp de 12 luni un numar nelimitat de informatii noi despre companie, lucrari, sau locuri de munca disponibile.

 

In toata aceasta perioada, in AdPlayers pot fi incarcate intreg portofoliul de servicii si clienti al companiei, sute sau chiar mii de lucrari din portofoliul fiecarei agentii, din 1990 si pana astazi, zeci de anunturi de angajare, coordonate de contact si legaturi online catre adrese de email sau webite ale companiei.

 

Noul AdPlayers este dezvoltat impreuna cu echipa Warner Howlett Interactive (WHI, www.whi.ro ), companie cu activitate pe internet care a mai lucrat, printre altele, pentru titluri online cum sunt cele ale 9AM, Wall-street, Ejobs si altele.

 

La Multi Ani!

iulian.toma[at]adplayers.ro


PUBLICITATE: