Noua grila de vara, la Prima TV
Miercuri, 13 Iunie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Gina Pistol si Bogdan Talasman in “Campionatul Suporterilor”, din 27 iunie

Potrivit postului de televiziune, din 27 iunie atmosfera din tribune si din talk-show-urile sportive se va muta intr-o emisiune de divertisment, la Prima TV. “Campionatul Suporterilor” este un game show, prezentat de Gina Pistol si Bogdan Talasman, care da oportunitate suporterilor sa-si demonstreze atasamentul fata de echipa favorita.

Impartiti in echipe, suporterii vor participa la o serie de probe, in care isi vor pune la bataie cunostintele, atasamentul si originalitatea, pentru a aduce clubului favorit cat mai multe voturi din partea telespectatorilor. Cat de bine isi cunosc echipa preferata, cat de multe lucruri stiu despre istoria clubului advers, veti afla chiar de la suporteri.

Vor participa opt echipe si se vor organiza patru sferturi de finala, doua semifinale, o finala mica si o finala mare. Fiecare echipa va reprezenta unul dintre cele mai iubite cluburi de fotbal din tara, printre acestea numarandu-se Steaua, Dinamo, Rapid, Universitatea Craiova, FC Arges, Petrolul Ploiesti, Poli Timisoara si UTA.

Mondenitati legate de sotiile fotbalistilor precum si o prezentare de moda, vor face ca publicul telespectator sa nu fie in exclusivitate masculin. Si pentru ca este o emisiune de divertisment, nu putea sa lipseasca muzica. Fiecare echipa va fi sustinuta de o trupa sau un interpret, care-i pot aduce mai multe voturi pentru calificarea in marea finala.

Un rol foarte important il joaca publicul telespectator. Inca de la inceputul emisiunii el va avea posibilitatea sa voteze prin SMS una dintre echipe. La finalul probelor, in functie de votul telespectatorilor, una dintre acestea va fi declarata invingatoare si se va califica mai departe.

Meciurile din “Campionatul Suporterilor”, sunt programate din 27 iunie, in fiecare zi de miercuri, de la ora 20:00.

“O vreau pe mama inapoi!”, la Prima TV, din 28 iunie

Prima TV propune o emisiune in care mamele au repaus total, pret de trei zile. “O vreau pe mama inapoi” este show-ul care va arata ce se intampla cand doua mame decid sa-si iau trei zile libere si sa plece de acasa, lasandu-si copii galagiosi si intreaga gospodarie pe mainile sotilor.

Care dintre ei va face cel mai bine fata situatiei si care va fi coplesit de indatoririle zilnice si de proprii copii? Consilierul nostru parental va fi cu ochii pe ei si va decide care se descurca cel mai bine, acordandu-i titlul de “Cel mai tare tatic!”.

Inainte de plecare, mamele isi vor supune sotii unui test de patru intrebari, din care sa reiasa cat de bine isi cunosc acestia familiile. Ele nu vor uita sa lase o scrisoare cu instructiuni si sa ia de acasa lucrurile precum telecomanda, aparate de gimnastica sau alte obiecte care le-ar putea distrage atentia sotilor.

Mamele vor merge in vacanta la „spa”, unde singura “grija” va fi relaxarea. Ceea ce nu stiu taticii este ca, desi plecate, acestea le vor putea urmari activitatile. Si consilierul parental va fi cu ochii pe ei, analizandu-le atat calitatile parentale cat si activitatile casnice. La finalul celor trei zile, taticii si copii vor “trage linie” si vor purta o discutie despre experienta “de a fi mama”, a parintelui.

Mamele se vor intoarce acasa, in lipsa familiei, fara sa-si anunte venirea. Ele vor inspecta casa, verificand daca totul este la locul lui si care este dimensiunea dezastrului. La sfarsit, consilierul parental va analiza performantele taticilor si va acorda, celui care merita, titlul de “Cel mai tare tatic” precum si o diploma care sa ateste acest lucru.

“O vreau pe mama inapoi”, este programata din 28 iunie, in fiecare joi seara, de la ora 21:00.

“SMURD” salveaza vieti la Prima TV, din 24 iunie:

Prima TV propune o emisiune in care lupta pentru viata nu cunoaste bariere. “SMURD” este un reality show, in care o echipa de medici este intr-o continua lupta contra cronometru, pentru a salva vieti, o lupta in care nici un risc nu este prea mare.

Alaturi de echipa SMURD, telespectatorii vor participa la “salvari periculoase”. Accidente rutiere, incendii, dezastre naturale, accidente de munca, raniti in locuri greu accesibile, sunt cateva dintre cele mai frecvente probleme cu care se confrunta zi de zi salvatorii SMURD.

O zi obisnuita din viata lor, incepe cu un telefon, prin care sunt anuntati ca, undeva, viata unor oameni este “atarnata” de un fir de ata. Alarma este data! Operatorul anunta o echipa de salvare. Informatiile vitale, precum locatia sau numarul aproximativ de raniti, sunt comunicate. In cateva secunde, medicul, asistentele si doi piloti sunt pregatiti de decolare.

“SMURD”, poate fi vizionata din 24 iunie, in fiecare zi de duminica, de la ora 23:00

“Super Nanny” revine din 24 iunie

“Super Nanny” revine la Prima TV, pentru a le da o mana de ajutor parintilor, in educare copiilor. 

A fost invatatoare timp de patru ani in sistemul educational de stat, iar dupa ce a terminat facultatea, RALUCA IUGA, “Super Nanny”, a lucrat, timp de sase ani, ca institutor intr-o scoala particulara acreditata international. Avand o vasta experienta in a lucra cu copii, RALUCA IUGA, va sta la dispozitie cu sfaturi si raspunsuri la orice intrebare.

Regulamentul emisiunii: Fiecare familie care intampina dificultati in educarea copiilor, poate contacta dadaca de la Prima TV si aceasta ii va sta la dispozitie timp de 10 zile. In prima zi “Super Nanny” va cunoaste familia si copii “problematici”.

Astfel ea isi va putea face o imagine de ansamblu, pentru a stii ce este rau in comportamentul celor mici. Apoi isi va ocupa pozitia de observator, putand astfel sa le prezinte parintilor regulile pe care acestia trebuie sa le aplice copiilor.

Timp de trei zile familia va trebui sa actioneze conform regulamentului, iar in ultimele zile sa se descurce fara dadaca. La sfarsitul celor 10 zile Raluca va atrage atentia parintilor asupra felului in care s-au comportat, unde au gresit si ce anume ar mai avea de facut pentru a-si duce misiunea pana la capat.

“Super Nanny” revine la Prima TV, in fiecare duminica de la ora 20:30


PUBLICITATE: