In cadrul sedintei, membrii asociatiei au ales componenta Consilului Director care va coordona activitatea BRAT pentru urmatorii doi ani:
adplayers. info
Adunarea Generala BRAT a ales noul Consiliul Director si Presedintele pentru mandatul 2016-2018. In sedinta care a avut loc astazi, 24 martie 2016, au fost prezentate principalele reprere ale activitatii BRAT din ultimul an, situatia studiilor si auditului realizat de asociatie precum si initiative si proiecte viitoare.
Silviu Ispas a fost ales Presedinte BRAT si in mandatul 2016-2018. In cadrul sedintei, membrii asociatiei au ales componenta Consilului Director care va coordona activitatea BRAT pentru urmatorii doi ani:
Nr crt Companie , Reprezentant
1 MIDASMEDIA.net, Silviu Ispas ( PRESEDINTE BRAT )
2 Thinkdigital Internet & Advertising, Dragos Stanca
3 BV McCann-Erickson, Mihai Trandafir
4 Initiative Media, Ruxandra Stefan
5 Media Investment Communication, Marius Gheorghe
6 MindShare Media, Oana Petroff
7 Antena TV Group, Augustin Roman
8 Legalnet Media, Alin Popescu
9 PRO TV , Cosmin Preda
10 BRD - Groupe Societe Generale , Loredana Iacob
11 Vodafone Romania, Liliana Martin
12 Adevarul Holding, Mircea Ionescu
13 Burda Romania, Sandrin Apostoloiu
14 Mediafax Group, Radu Marga
15 Ringier Romania , Mihnea Vasiliu
16 RCS & RDS , Dinu Gheorghe
17 Societatea Romana de Radiodifuziune, Maria Toghina
18 Euromedia Group, Horatiu Girbea
19 Universal Solution, Elvira Munteanu
BRAT este organizatia industriei de media din Romania care masoara audienta presei scrise si a mediului online, auditeaza tirajele (presa scrisa) si monitorizeaza investitiile in publicitate (presa scrisa, online, radio si outdoor). Masuratorile si monitorizarile BRAT sunt independente si transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii sai in concordanta cu normele internationale.
BRAT pune la dispozitia pietei de media si de publicitate indicatorii de performanta obtinuti in urma auditului si a studiilor realizate. Rapoartele BRAT reprezinta reperul sigur si credibil pentru decizii strategice care implica industria media.
Mai mult in Media, Transmedia, Presa Scrisa, Interactive, OOH,