Nou Director Executiv Adjunct la Grey
Marti, 21 Martie 2006

(AdPlayers.ro ) Laura Tampa a fost numita de curand Director Executiv Adjunct al Grey Worldwide Romania, spun reprezentantii agentiei conduse de Mihail Vartosu. Tampa are o experienta de 11 ani atat pe piata de publicitate din Romania, cat si in regiunea Europei Centrale, Orientului Mijlociu si Africii.

Nou Director Executiv Adjunct la Grey “Este o adevarata provocare si, in acelasi timp, o confirmare nu numai a activitatii mele, ci si a intregii echipe”, spune Laura Tampa (foto), Director Executiv Adjunct, Grey Worldwide Romnaia.

“Laura Tampa a reusit sa creeze o echipa si un mediu de lucru care au adus performante de top in cadrul grupului din care facem parte”, a declarat Mihail Vartosu, Regional Managing Director, Grey Worldwide Romania, Bulgaria, Moldova, Serbia si Muntenegru. Vartosu sustine ca “toate aceste motive, la care se adauga calitatile profesionale excelente si, nu in ultimul rand, calitatea umana deosebita, au contribuit la numirea Laurei in functia de Director Executiv Adjunct al agentiei Grey Worldwide Romania. ”.

Infiintata in 1992, Grey Worldwide Romania este una dintre cele mai importante agentii de publicitate full-service din Romania. Cu un numar de peste 100 de angajati, Grey Worldwide Romania asigura servicii de comunicare integrata pentru marci renumite la nivel national si international. In portofoliul agentiei se numara nume cum sunt Brau Union (Golden Brau, Heineken, Gosser); British American Tobacco (Kent si Dunhill); GlaxoSmithKline (Aquafresh, Sensodyne, Lactacyd, Coldrex, Corega, Parodontax si Cordsodyl); Nokia; Procter & Gamble (Pantene, Londa, ACE, Lenor, Mr. Proper, Fairy) ; ROMTELECOM (ROMTELECOM si ClickNet), Visa, Borsec, Zarea si altii.

Laura Tampa a fost Client Services Director al agentiei din aprilie 2003. Experienta ei mai include activitati de consultanta in comunicare desfasurate in Romania in perioada 2002-2003, precum si coordonarea activitatilor de comunicare in Europa Centrala, Orientul Mijlociu si in Africa, in calitate de Regional Account Director in cadrul agentiei Michael Conrad & Leo Burnett din Frankfurt/ Main (1999 – 2001).

Conform agentiei, Tampa a creat si condus o echipa de 30 de profesionisti care, au adus plus valoare in publicitatea neconventionala din Romania. La aceasta au contribuit si clientii care au fost alaturi de agentia Grey in realizarea unor proiecte de anvergura: Brau Union, British American Tobacco, Procter&Gamble, ROMTELECOM, Nokia, precum si alte companii renumite.

“Avem o echipa pasionata de publicitate care si-a demonstrat calitatile in Romania si in tarile din regiune, Grey Worldwide Romania fiind in prezent centru de excelenta pentru numeroase proiecte regionale” .

Vorbind despre obiective, “pe termen mediu, ne propunem consolidarea unor centre de expertiza si profit, precum si o mai mare specializare a serviciilor agentiei”, a declarat noul executiv al agentiei.

Mihail Vartosu, Regional Managing Director Grey Worldwide, a tinut sa-i multumeasca noului executiv “ pentru modul profesionist in care abordeaza proiectele de comunicare ale clientilor nostri si pentru contributia importanta in activitatile de new business ale agentiei” .

Parte a WPP, Grey Worldwide Romania coordoneaza activitatile de comunicare ale Grey Global Group in Sud-Estul Europei: Romania, Bulgaria, Moldova, Serbia si Muntenegru.

( Iulian Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: