Noi clienti de publicitate atrasi de familie la Itsy Bitsy
Miercuri, 24 Septembrie 2014
 
foto: Familia Dragomir. sursa: Itsy Bitsy FM

adplayers. Iulian Toma

Familia aduce clienti noi de publicitate la Itsy Bitsy FM. O urmare fireasca dupa ce, in ultima vreme, postul de radio si-a indreptat privirea tot mai atent spre parinti. 

"Reactiile clientilor s-au simtit imediat ce am largit tronsonul de audienta pentru parinti", a declarat pentru adplayers Nadia Tataru, Director General Itsy Bitsy FM."In lista de clienti noi atrasi de postul de radio i-as putea enumera pe Aquafresh, Carrefour, Ikea, ING Bank, Napoca, Panadol Baby, Penny, Propolis C, Regina Maria, Silan, Forum Film, dar mai sunt si altii." 

Schimbarea macazului spre parinti nu este una deloc intamplatoare. Incepand de anul trecut, proprietarii postului au angajat consultanti care sa le ofere raspunsuri la cautarile radiului in directia stabilirii si atingerii obiectivelor de audienta vizate.

"Incepand cu 2013 avem un parteneriat strategic de consultanta si cercetare cu companiile de cercetare si consultanta The Network si Open-I Research, timp in care am lucrat impreuna intens la construirea unui produs adaptat cerintelor si nevoilor actuale ale parintilor si copiilor, bazat pe valorile Itsy Bitsy" afirma Nadia Tataru.

Estimand o dublare a veniturilor din difuzarea publicitatii pentru brandurile pentru parinti, Itsy Bitsy a putut creste numarul de ore de emisie live, a largit echipa cu alti patru realizatori de programe. "Primim reactii din ce in ce mai bune din partea ascultatorilor" a mai declarat Nadia Tataru, privind noua directie a postului de radio, in prezent cu un public extins spre intreaga familie.

Mai mult in Media
 

PUBLICITATE: