( AdPlayers.ro ) ‘Stie mama ce stie’ este sloganul in jurul caruia DDB Bucuresti a construit campania de relansare pentru Mothercare, una dintre cele mai importante marci de haine si accesorii pentru copii, dar si pentru viitoare mame, din lume, sustin reprezentantii DDB.
‘’Strategia campaniei porneste de la un insight pe cat de simplu pe tot atat de relevant: nimeni nu-si cunoaste mai bine copilul decat mama lui’’ afirma Marius Negrea, Creative Director, DDB Bucharest. De aici pana la conceptul de creatie – ‘’Cine ar putea stii mai bine decat tine ce-i trebuie? Toti ceilalti l-au intalnit abia 9 luni mai tarziu’’ - nu mai era decat un pas pe care l-au facut Catalin Manciuc, Senior Copywriter si Sebastian Heroiu, Art Director.
‘’Campania’’, spune Laura Rosulescu, Account Executive, DDB Bucuresti, ‘’consta intr-o serie de machete de presa inserate in reviste pentru mame si intr-o actiune de direct marketing, prin care Mothercare invita proaspetele mamici in magazinele sale, acolo unde le asteapta un cadou nu doar util, ci si foarte haios.’’
‘’Cadoul este o carticica-jurnal in care mama poate nota primele bucurii mari si mici din viata unui pici’’ spune Catalin Manciuc, Senior Copywriter la DDB Bucuresti. ‘’ Este unul dintre cele mai placute proiecte de creatie la care am lucrat. Sa fie datorita faptului ca, peste ani, datorita acestei carti vor fi oameni care isi vor aminti cu placere momente frumoase din viata lor?’’ incheie Manciuc.
‘’Jurnalul a fost o experienta interesanta din punct de vedere vizual. Pur si simplu te faci mic-mic si incepi sa desenezi. Ca un copil.’’ spune ‘’micutul’’ Sebastian Heroiu, Art Director, 25 ani, 2,08 m.
“Mama” care a avut grija de campanie din partea clientului a fost Violetta Lappas, General Manager, Mothercare.
( Iulian Toma )