„Targetul produsului este format din: agentii de PR, companii (departamentele de PR / comunicare / corporate affairs) si institutii publice (birouri de presa)” Andra Voiculescu, Publisher, Mediafax Monitorizare
(AdPlayers, Iulian Toma)
Mediafax Monitorizare completeaza monitorizarea web oferita clientilor cu peste 12.500 de pagini de Facebook, urmarite in timp real.
Target: Industria de comunicare.
Andra Voiculescu, Publisher Mediafax Monitorizare a afirmat pentru AdPlayers ca „Targetul produsului este format din: agentii de PR, companii (departamentele de PR / comunicare / corporate affairs) si institutii publice (birouri de presa)”.
„Specialistii in comunicare sunt cei care folosesc monitorizarea de presa ca instrument in activitatea lor de zi cu zi si tot ei resimt in cea mai mare masura nevoia de monitorizare a social media, pe langa monitorizarea celorlalte medii (radio, tv, presa scrisa, presa online)”, a motivat ea adresabilitatea monitorizarii celor 12.500 de pagini facebook.
Legat de utilitatea serviciului, oficialul Mediafax spune ca „este o nevoie cu atat mai mare, cu cat informatiile circula extrem de rapid in social media, iar primul pas pentru a putea reactiona sau intra in conversatie cu autorul unei postari pe Facebook, sau al unui tweet, este de a afla despre acea postare sau acel tweet”.
Odata cu lansarea noului produs, divizia Mediafax Monitorizare furnizeaza in prezent un pachet complet de servicii de profil: monitorizare de presa scrisa (centrala si locala) - rapoarte zilnice cu scanuri ale articolelor in care au fost identificate cuvintele cheie ale clientului si alte informatii despre articol (autor, dimensiune articol, pozitionare in pagina etc); monitorizare de radio si tv - fisiere video sau audio cu stirile si reportajele continand cuvintele cheie ale clientului, dar si monitorizare web, care include in prezent 4 categorii: site-uri, bloguri, Twitter si acum Facebook.
Alerte in timp real
Toate tipurile de rapoarte sunt integrate in platforma online www.monitorizare.mediafax.biz, unde clientii isi pot seta alerte pentru a afla imediat cand se publica ceva despre brandul lor, si sunt realizate pe baza cuvintelor cheie definite de clienti.
Din punct de vedere al ofertei financiare, aceasta este dimensionata in functie de mai multe criterii. „Preturile depind de numarul de cuvinte cheie si de celalalte tipuri de monitorizare pe care le mai are clientul respectiv”, spune andra Voiculescu.
„Credem ca aproape toti clientii monitorizarii de Facebook vor avea, de fapt, un pachet de servicii de la noi, cuprinzand macar celelalte categorii de media online (site-uri, bloguri si Twitter). E firesc sa se intample asa, pentru ca informatia circula dinspre site-uri si bloguri spre Facebook, dinspre Twitter spre site-uri etc. Monitorizarea web acopera toate aceste surse si iti permite sa urmaresti cum se propaga informatia”.
Potrivit companiei, odata cu lansarea monitorizarii de Facebook, care se adauga celei de site-uri, bloguri si Twitter, Mediafax Monitorizare devine primul furnizor roman de servicii complete de monitorizare a mediului online.
Mai mult in Media