Money Magazine vinde publicitate exclusiv prin Lion House.
Joi, 20 Septembrie 2012

 



(Adplayers, Iulian Toma) Money Magazine vinde publicitate  exclusiv prin Lion House
.Motivand reprezentarea exclusiva de publicitate pe piata de media a revistei Money Magazine, Andrei Cristea, managerul companiei, spune ca agentia pe care o conduce  “a realizat in ultimele luni, majoritatea covarsitoare a vanzarilor de publicitate ale MONEY Magazine, astfel incat nu facem decat sa oficializam o relatie de business”.  Cristea a reiterat pentru adplayers obiectivul de vanzari anual pe care il estimeaza la Money Magazine: “100.000 euro pe an” este prima tinta de vanzari a revistei avansata de managerul Lion House.

 

 Agentia dezvolta astfel parteneriatul de productie si proiecte special pe care il are deja cu The Money Channel, functionand din aceasta luna si ca vanzator de publicitate si proiecte speciale al revistei Money Magazine. Publicatia bi-lunara promite in mandatul de vanzari Lion House suplimente si fascicule premium pozitionate pe arii de business dar si alte proiecte speciale.

 "Parteneriatul cu Lion House are obiective precise: consolidarea veniturilor din publicitate, achizitia de clienti noi si marirea volumelor de vanzari generate de portofoliul actual. In plus, prin armonizarea strategiilor de vanzare, se continua integrarea produsului de print - MONEY Magazine - in cadrul unei platforme care cuprinde The Money Channel si www.money.ro, capabila sa genereze rapid informatie economica si sa ofere continut de calitate si analize de profunzime pentru mediul de afaceri si elita economica a Romaniei", declara Andrei Pena, publisher-ul Money Magazine.

"Ambitia noastra, prin pozitionarea  brand-ului Money Magazine in segmentul premium si coordonarea dintre forta de vanzari si echipa editoriala, va face diferenta si va genera venituri din piata media de ordinul a zece mii de euro pe luna. Este o tinta greu de atins pentru un produs de business in 2012, dar nu si pentru unul premium, promovat corect si de ce nu agresiv de oameni competenti si stapani pe brand si pe aptitudinile lor" afirma Claudia Preda, Project Manager Lion House pentru MONEY Magazine.

Mai mult in
Media


PUBLICITATE: