Mirela Iordache, Advertising Sales & Marketing Director, Pressworks
(AdPlayers, Iulian Toma)
Mirela Iordache, fosta directoare de vanzari de publicitate la Burda Romania, va conduce de la inceputul lunii august vanzarile Pressworks, companie care editeaza publicatiile Cool Girl (lunar), Autoshow (bilunar), si tilturile Star, Zau, Soc.
Pressworks - intre 500.000 si 1 Milion EUR pe an
Potrivit estimarilor AdPlayers, Pressworks atrage din publicitate un volum de business cuprins intre 500.000 si 1 Milion EUR pe an. Contactata de catre AdPlayers, Mirela Iordache (foto) a confirmat venirea la Pressworks, de la inceputul lunii august, motivandu-si decizia cu planurile de dezvoltare ale companiei, insa nu a oferit detalii legate de obiectivele de vanzari ale editorului.
„Dupa o perioada foarte lunga de cand lucrez in vanzarile de publicitate in presa scrisa (1995 nota AdPlayers), am fost atrasa de proiectul de dezvoltare al Pressworks, care vrea sa consolideze pozitia pe piata de print, sa isi imbunatateasca portofoliul si implicit veniturile atrase din publicitate”, a afirmat Mirela Iordache.
De ce a ales publicitatea in print, intr-o perioada in care multa lume inchide publicatii? „ Pentru ca stiu ca pot sa fac treaba buna, chiar in aceste conditii vitrege”, explica noua directoare de marketing si vanzari de publicitate la Pressworks. „Cred ca un om de vanzari are provocarea sa-si dovedeasca priceperea si expertiza mai ales in perioade de criza, nu de explozie a vanzarilor intr-o industrie.
Noul director de marketing si vanzari de la Pressworks va face echipa cu o fosta colega, Silvia Letca, care vine din vanzarile Glamour (Liberis), dupa ce anterior lucrase la Burda pana in 2008, si cu Alexandru Butu, fost redactor sef adjunct la Auto mondial, realizator de emisiuni radio pe Mix Fm si City Fm pana in anul 2006, si mai apoi redactor sef la Cox si coordonator la Supercar.
Venirea Mirelei Iordache la conducerea vanzarilor si marketingului Pressworks se suprapune cu lansarea revistei COOL GIRL intr-un nou format, pocket glossy, incepand din luna septembrie. Miscarea editorului vrea sa intareasca pozitionarea lunarului in segmentul „young women”, actiune inceputa in anul 2008, potrivit oficialului de vanzari.
Mai mult in Presa Scrisa