(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
“Dupa 15 ani de munca în acelasi loc, am simtit ca trebuie sa schimb ceva - si pentru mine, si pentru IMAS” motiveaza plecarea de la IMAS, pentru AdPlayers, Mircea Kivu (foto), fostul sef al institutiei, pâna ieri.
De la înfiintare
Kivu a fost director de cercetare de la înfiintarea IMAS (1992) pâna în februarie 2004 si ulterior Presedintele C.A. si Director Executiv pâna în luna Octombrie 2006.
Despre planurile de viitor, Kivu spune ca „deocamdata niciunul concret”. „Îmi doresc un loc în care sa-mi valorific experienta si în care raportul între partea de cercetare si cea de business sa încline în favoarea primeia”, mai afirma el, pentru AdPlayers.
Mircea Kivu este sociolog si spune ca a absolvit facultatea de profil a Universitatii Bucuresti în 1978, un D.E.A. în demografie la Ecole des Hautes Etudes en Sciences Sociales în 1991. Lucreaza în cercetare din 1983 (Fostul Laborator de Sociologie Urbana, actualul CURS, apoi ICCV).
Doru Petruti - Director General, Corina Aldea – Director executiv
Noul Director General al IMAS Marketing si Sondaje este Doru Petruti. Absolvent al Facultatii de Sociologie si Asistenta Sociala din cadrul Universitatii din Bucuresti, Petruti a ocupat, pâna în luna decembrie 2003 pozitia de cercetator principal în cadrul IMAS Bucuresti, iar din ianuarie 2004 si pâna în octombrie 2006 a fost Directorul Executiv al Institutului de Marketing si Sondaje IMAS-INC Chisinau.
Din echipa de conducere IMAS mai face parte acum si Corina Aldea, Directorul Executiv. Corina Aldea se întoarce la IMAS în functia de Director Executiv dupa doi ani în care a ocupat functia de cercetator media la un post de radio si apoi pe cel de director de departament la o companie multinationala.
Angajata a IMAS din 1996, Corina Aldea a înfiintat si a condus pana în 1999 Departamentul de Operatiuni în Teren din cadrul IMAS. Timp de patru ani a fost cercetator în cadrul aceluiasi institut. Aldea a absolvit facultatea de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA.
Renunta la CA
IMAS renunta la consiliul de administratie, institutia fiind condusa acum de un administrator unic, cu titlul Director General. Compania motiveaza ca schimbarea survine datorita nevoii de adaptare la volumul tot mai mare de munca. Prin noua formula se doreste, spun reprezentantii IMAS, o crestere a eficientei în procesul decizional si o mai mare flexibilitate a organizatiei.
Înfiintat în 1992, potrivit reprezentantilor companiei, IMAS Marketing si Sondaje a realizat numeroase cercetari de piata si studii în domeniile politic, social si media. Studiul National de Audienta, Barometrul Opiniei Politice si serviciul Omnibus sunt numai cateva din studiile permanente pe care institutia spune ca le desfasoara.