Minimax lanseaza "Stirile Publicitare" pentru copii
Miercuri, 07 Octombrie 2009
 ( AdPlayers.ro, Iulian Toma )

Canalul de televiziune pentru copii Minimax lanseaza din octombrie "Stirile Publicitare". Conceput ca un program de informare pentru copii privind noutatile din plan comercial, lansare de produse, evenimente si actiuni de marketing, potrivit regiei de vanzari Media Mall ce reprezinta canalul TV pe piata de media, pachetul de stiri publicitare prezinta sub forma unui reportaj informatii esentiale pe care un advertiser doreste sa le comunice despre produsul/serviciile sale,  ca elemente de noutate, de interes imediat.

Stirile Publicitare vor fi difuzate in orele de maxima audienta si isi propun sa ofere clientilor de publicitate un nou punct de interes si instrument de promovare in grila postului de televiziune dedicat in principal copiilor cu varste cuprinse intre 4 si 14 ani. Potrivit Media Mall, grila de programe Minimax contine productii animate, non-violente, cu un continut educativ si prietenos.


PUBLICITATE: