Microfoanele jurnalistilor, donate de institutiile de presa in campania de promovare a donarii de sange
Vineri, 01 Martie 2019
 

Credit: Crucea Rosie / Institutul National de Hematologie Transfuzionala

Primii care s-au alaturat cauzei sunt reporterii PRO TV. Astfel, alaturi de cubul PRO TV, pe microfonul televiziunii vor aparea denumirile grupelor de sange si indemnul de a dona.

adplayers.info

Crucea Rosie Romana si Institutul National de Hematologie Transfuzionala, in parteneriat cu agentiile McCann Worldgroup Romania si McCann PR -  fac apel catre posturile de televiziune  si catre jurnalisti sa isi „doneze” microfoanele - cele mai vizibile obiecte in timpul unui interviu sau al unei conferinte de presa.

Initiativa este menita sa atraga atentia asupra lipsei acute de sange in Romania si sa aduca subiectul donarii de sange intr-o prezenta constanta pe micile ecrane.

Jurnalistii sunt incurajati sa inlocuiasca microfonul clasic cu unul personalizat cu grupele de sange, acestea devenind astfel vizibile in fata autoritatilor intevievate, a sportivilor, a persoanelor publice si a telespectatorilor.

Primii care s-au alaturat cauzei sunt reporterii PRO TV. Astfel, alaturi de cubul PRO TV, pe microfonul televiziunii vor aparea denumirile grupelor de sange si indemnul de a dona.

Istoria ne arata ca doar in fata unor tragedii intens mediatizate, romanii s-au mobilizat si au format cozi pentru a dona. Dar nevoia de sange exista in orice zi obisnuita.

“Oamenii au nevoie de o atentionare permanenta asupra nevoii de sange. Speram ca jurnalistii sa fie primii care sa inteleaga ca printr-un gest simplu, nevoia de sange poate fi mereu in atentia publicului. Ne dorim ca in viitorul apropiat, cat mai multi jurnalisti sa preia ideea acestei campanii”, a declarat Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Rosie Romana

 „Vrem ca subiectul sa ajunga in „breaking news” chiar si atunci cand nu e vorba despre o tragedie. Speram ca ori de cate ori vom vedea buchetul de microfoane la stiri, sa avem acolo si un simbol al donarii de sange, ca un memento care ne spune ca e nevoie de sange tot timpul, nu doar uneori.”, a declarat Costin Bogdan, Group Creative Director McCann Worldgroup Romania

Printr-o simpla donare de sange, pot fi salvate 3 vieti. Iar la fiecare 3 secunde, un roman trebuie sa primeasca sange. Din pacate, sub 2% dintre romani doneaza sange, in timp ce media europeana este de 6%.  

 „Sangele este unul dintre putinele lucruri care nu se cumpara, nu se vinde, ci se doneaza! Sangele salveaza viata bolnavilor din spitale si, de aceea, este atat de important sa donam sange nu o data, ci in mod constant.”, a declarat Dr. Doina Gosa, Centrul de Transfuzie Sanguina Bucuresti

“PRO TV a sustinut si va sustine intotdeauna cauzele puternice, care au un impact real asupra romanilor, asa ca speram ca, impreuna, sa aducem cat mai multi oameni in centrele de transfuzie sanguina.”, Lucia Antal, Marketing Director PRO TV”

Autorii isi propun ca prin intermediul campaniei sa convinga si alte institutii de presa sa se alature, initiativei, iar jurnalistii sa poarte microfoanele - simbol al unui apel pentru sansa la viata.

Mai mult in Responsabilitate Sociala, CSR, 


PUBLICITATE: