Credit: Antena 1 / Observator
„Din punct de vedere al efectelor vizuale, provocarea a constat in folosirea unui anumit set de filmãri combinate si a mai multor tehnici de compositing, care sã permitã transmiterea mesajului propus clientului intr-un mod spectaculos si, mai ales, difuzarea momentului in regim live!”, a declarat Bogdan Radu Crizze – Head of Broadcast Design.
AdPlayers. info
De Black Friday, cea mai asteptatã perioadã din an pentru pasionatii de cumpãrãturi online, Antena 1 si Observator au lansat un proiect inedit, unic pe piata de televiziune din Romania, semnat de echipa Creative Broadcast Design Antena Group.
Astfel, prezentatoarea rubricii meteo, din cadrul Observator Antena 1 a „schimbat” peste zece tinute, chiar in timpul jurnalului. Proiectul special este primul de acest gen pe piata de televiziune din Romania.
„Din punct de vedere al efectelor vizuale, provocarea a constat in folosirea unui anumit set de filmãri combinate si a mai multor tehnici de compositing, care sã permitã transmiterea mesajului propus clientului intr-un mod spectaculos si, mai ales, difuzarea momentului in regim live!”, a declarat Bogdan Radu Crizze – Head of Broadcast Design.
Proiectul special a fost realizat de cãtre Creative Broadcast Design Antena Group -> Bogdan Radu Crizze – Head of Broadcast Design, Andreea Bitulescu – Compositor .
Cordonare Antena Group a fost asigurata de Alina Brohanschi - TV Sales Manager, Adrian Ivanescu – Productie Observator, Monica Vasile – Trafic Mannager; Cristina Jura – Marketing Director; alaturi de Client Fashion Day - Raluca Monac, Brand Manager
Mai mult in Media, TV