Mediafax lanseaza astazi, 22 iunie, Mediafax Annual Report - Constructii, editia 2007. Potrivit oficialilor de comunicare, anuarul pune la dipozitia publicului date statistice, analize sectoriale, studii de specialitate si previziuni despre industria constructiilor din Romania, oferind alaturi de baza de informatie si o baza esentiala de date ce contine toate marile companii care isi desfasoara activitatea in industria constructiilor.
Tiparit in 10.000 de exemplare, conform editorilor, Mediafax Annual Report – Constructii 2007 se distribuie gratuit companiilor care opereaza in domeniul constructiilor si industriile conexe. Tariful lista (Rate Card) pentru o pagina de publicitate in anuar a fost de 4550 RON.
Structurat in 10 capitole, anuarul are 242 de pagini, format A4, pe hartie glossy, publicatia cuprinde si o baza completa de date despre marile companii care activeaza in fiecare dintre domeniile abordate. Printre sectiunile publicatiei se numara „Proiectare & arhitectura”, „Materiale de constructii” si „Auto, utilaje, echipamente”, pana la „Constructii civile & industriale”, „Marketing” sau „Leasing”.
La nivel editorial, apreciaza autorii, anuarul reflecta evolutia industriei constructiilor in ultimul an si face estimari pentru urmatoarele luni in sinteze, analize de specialitate si studii de piata.
“Comparativ cu editia precedenta, in 2007 anuarul Mediafax isi completeaza structura editoriala cu informatii si analize despre leasingul in domeniul constructiilor”, a declarat Simona Zburlea-David (foto), Redactor-Sef Mediafax Annual Report - Constructii.
“In plus, anul acesta, am decis sa analizam si pietele de motounelte si de echipamente de protectie, acestea aflandu-se in plina expansiune in special datorita dezvoltarii accelerate a segmentului rezidential, pe de o parte, si obligativitatii standardelor europene in materie de securitate a muncii, pe de alta parte”, a continuat Simona Zburlea-David.
AdPlayersFile Mediafax
Cel mai mare furnizor roman de informatie generala si de business, potrivit companiei, Mediafax este lider pe aceasta piata de 15 ani. Infiintata in 1991, compania Mediafax face parte din cel mai mare trust media din Romania, MediaPro, si are peste 2.000 de clienti din mass-media, sectorul public si cel de afaceri.
Printre produsele si serviciile Mediafax se numara: fluxuri zilnice de stiri si fotografie de presa, inregistrari audio cu declararatii si interviuri in exclusivitate, servicii de monitorizare de presa, buletine informative specializate pe domenii economice, anuare de specialitate.