(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Media Insight a fost desemnata sa gestioneze contul de media pentru Bigotti, aflat în portofoliul Graftex Prodcom, companie ce mai detine si brand-ul Artigiani, se arata într-un comunicat al agentiei de media conduse de Bogdan Prajisteanu.
Potrivit companiei, Media Insight va oferi pentru brandul Bigotti servicii media de cumparare, planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analiza a mediului competitiv, precum si evaluare si post-evaluare media.
„Pentru noi, Bigotti reprezinta o marca plina de energie si stil, ce ne inspira sa transpunem imaginea colectiilor vestimentare în campanii memorabile de media,” a declarat Bogdan Prajisteanu (foto), Managing Director la Media Insight.
TV, principalul suport de comunicare
Începand cu luna septembrie, precizeaza oficialii de comunicare ai Media Insight, campania media pentru Bigotti va avea ca principal suport de comunicare televiziunea. Brandul urmeaza sa comunice sustinut printr-un proiect special ce va demara pe posturile de televiziune Antena 1 si Antena 3, ce va avea o expunere media orientata catre publicul tinta vizat, sustin promotorii campaniei media.
„Suntem foarte încântati de colaborarea cu agentia Media Insight”, a declarat Ruxandra Petrescu, Marketing Director Graftex Prodcom. „Înca de la bun-început agentia ne-a înteles nevoia de comunicare în mass-media, venind cu initiative si solutii creative”, a adaugat Ruxandra Petrescu, referindu-se la creativitatea în media.AdPlayersFile
Potrivit companiei, Media Insight este o agentie de planificare strategica si implementare media, cu o experienta de sase ani pe piata de media din România. Agentia de media face parte din grupul international WPP si, dupa cum afirma oficialii companiei, în prezent, este cotata printre primele agentii de media românesti.
Agentia de media are ca domenii de expertiza servicii de cumparare de spatiu media, planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analiza a mediului competitiv, servicii de negociere, precum si media creativa.
Din portofoliul Media Insight fac parte clienti cum sunt Beiersdorf Romania, Cargill, Elite Romania/Bulgaria, Euro Inter Trade – Volvo, Eurofood,Ferrero, Germanos, Graftex Prodcom - Bigotti, Liebherr Romania/Bulgaria, Michelin, Novartis, Orkla Foods, Plus Discount, URBB - Granini, Safilar, Tchibo, Visa, VRR – Varta, Remington.