McCann PR a castigat Walmark
Vineri, 10 Februarie 2006

( AdPlayers.ro ) „Vom acorda o importanta sporita comunicarii cu mass-media, de aceea am ales McCann PR pentru a se ocupa de strategia noastra de relatii publice”, spune Catalin Vicol, Marketing Manager, Walmark Romania.

McCann PR a fost aleasa la inceputul acestui an sa se ocupe de strategia de relatii publice a tuturor brandurilor din portofoliul Walmark, precum si comunicarea corporativa a companiei. Potrivit agentiei, colaborarea a debutat prin organizarea unei conferinte de presa prin care s-a facut public rezultatul studiului terapeutic pentru suplimentului alimentar ArtroStop RAPID.

Catalin Vicol mai afirma ca „Anul acesta Walmark isi va largi portofoliul de produse oferit consumatorilor romani de toate varstele, prin lansarea pe piata farmaceutica a noi medicamente si suplimenti nutritionali pe baza de plante”.

Una din marcile companiei - AstroStop RAPID, desfasoara in acest an o campanie de comunicare, care include un TVC de 30 de secunde, machete in reviste pentru femei, cotidiane, ghid TV, ziare sportive precum si reviste cu specific medical.  Dupa cum sustine McCann PR, ArtroStop RAPID este un produs natural special conceput pentru protectia si regenerarea articulatiilor si este lider pe piata produselor de acest gen din Romania. Walmark este unul dintre cei mai mari producatori de multivitamine, minerale si extracte din plante din centrul si estul Europei. Obiectivul strategic al companiei este ca pana in anul 2007, sa devina cel mai mare producator de suplimenti nutritionali din regiunea Europei centrale si de Est si sa-si largeasca portofoliul produselor fabricate.

McCann PR este agentia specializata in relatii publice din cadrul McCann WorldGroup. Printre cei mai importanti clienti ai agentiei se afla Coca-Cola Romania si Coca-Cola HBC, Interbrew, Konica-Minolta, Air Liquid Welding.

( Irina Toma, info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: