(AdPlayers.ro , Iulian Toma )
“Suntem mândri de acest premiu, mai ales ca vine de la un festival de top pe plan mondial”, a declarat, pentru AdPlayers, Mark Walton (foto), Chief Creative Director Scala JWT, referindu-se la premiul câstigat la începutul saptamânii, în festivalul Epica Awards.
Scala JWT a luat Aur la sectiunea Film pentru o lucrare autopromo Scala - Taking into the Streets, înscrisa la categoria Servicii Profesionale.
“Am spus-o înca din septembrie”, continua Walton: ”O pagina alba ramâne o pagina alba, oriunde te-ai afla. Noi, cei de la Scala JWT, am dovedit ca ne putem pune cu unele dintre cele mai tari agentii din lume”, afima seful de cretie de la Scala JWT.
„Si asta nu e decât începutul”, a adaugat Mark Walton. “Scopul meu e sa construiesc aici un adevarat centru de forta, bazat pe talent local si capabil de o veritabila revolutie creativa”, a conchis executivul de creatie.
Câstigatorii categoriei si reclama de la Scala care a luat Gold la Epica Awards pot fi vazute, pe internet, la adresa
http://www.epica-awards.org/epica/2006/winners/cat23.htm
. . . . . .GOLD Epica Awards, sectinea FILM
SCALA / SCALA, TAKING INTO THE STREETS - Servicii Profesionale
Creative Director(s): Mark Walton
Copywriter(s): Mihai Cojocaru
Production Company (& City): Chainsaw Europe, Bucharest
Film Director(s): Mark WaltonAdPlayers Epica Awards 2006/2007
Epica Awards ( www.epica-awards.com ) si-a anuntat cîstigatorii luni, 4 decembrie. Juriul festivalului de publicitate apreciaza lucrarile înscrise dupa originalitatea ideii creative si calitatea executiei. Câstigatorii primesc Piramide si Certificate Epica. Premiile acestei editii vor fi înmânate câstigatorilor în cadrul unei ceremonii care va avea loc în Suedia pe 26 ianuarie 2007, la Stockholm. Festivitatea va fi gazduita de catre revista de publicitate Resume.
4 agentii românesti au fost premiate la Epica Awards 2006. Scala JWT a câstigat 1 Gold la sectiunea Film, McCann Erickson - 1 Silver la sectiunea Press (Print) si 1 Bronz la sectiunea Film, GMP cu 1 Bronz la sectiunea Film si Leo Burnett cu 1 Bronz la sectiunea Print.
Editia cu numarul 20 a festivalului de publicitate a înregistrat în acest an nu mai putin de 5.461 de lucrari înscrise, în crestere cu 9.5 % fata de anul trecut. 36 din cele 80 de lucrari ale agentiilor din România au intrat în preselectia finala a competitiei, fapt care i-a determinat pe oficialii Epica Awards sa declare pentru AdPlayers ca lucrarile din România au avut o prezenta remarcabila în festivalul de publicitate.
Particularitatea festivalului de publicitate consta în faptul ca lucrarile sunt jurizate de catre 31 de reviste de reviste de specialitate europene. AdPlayers este prima si singura revista de publicitate, marketing si media din România membra în juriul festivalului de publicitate Epica Awards.
Câstigatorii pot fi vazuti, pe Internet la adresa:
http://www.epica-awards.org/epica/2006/results/2006_results.htm